پیام تبریک فرماندار رباط کریم به مناسبت روز صنعت و معدن

رباط کریم (پانا)-کشور جمهوری اسلامی ایران با وجود منابع عظیم صنعتی و معدنی توانسته ، در بسیاری از تولیدات، در رده‌های برتر جهانی قرار گیرد و با اتکاء به دانش و فن‌آوری داخلی و ملی، با تحریم‌های ظالمانه برخی از کشورها بطور قاطع برخورد کند .

کد مطلب: ۸۳۳۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک فرماندار رباط کریم به مناسبت روز صنعت و معدن

درمتن پیام سید مهدی ساداتی فرماندار شهرستان رباط کریم آمده است:
نامگذاری دهم تیر به نام روز ملی صنعت و معدن گویای نقش کلیدی این دو حوزه در اقتصاد و تحقق اهداف بلند مدت کشور است .
کشور جمهوری اسلامی ایران با وجود منابع عظیم صنعتی و معدنی توانسته ، در بسیاری از تولیدات، در رده‌های برتر جهانی قرار گیرد و با اتکاء به دانش و فن‌آوری داخلی و ملی، با تحریم‌های ظالمانه برخی از کشورها بطور قاطع برخورد کند و کارنامه خوبی در زمینه تولیدات صنعتی و معدنی از خود به نمایش بگذارد.
در این بین صنایع و معادن شهرستان رباط کریم ، دارای جایگاه خاصی و ممتازی در سطح ملی و بین المللی است و همواره یکی از محرکه‌های تولید ثروت در کشور قلمداد می‌شود.
بنا به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به "حمایت از کالای ایرانی"، با بهره‌گیری از توان داخلی به سوی کاهش آمار بیکاری و تولید هر چه بیشتر پیش برویم.
روز صنعت و معدن زمانی است تا ضمن ارج نهادن به تلاشهای بی وقفه و خستگی ناپذیر تلاشگران این عرصه مسیر خویش را در سایه منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)و با تاسی از سیاستهای دولت تدبیر و امید برای کسب جایگاه نخست منطقه هموار کنیم و با استعانت از خداوند متعال آغازگر فصل نوینی باشیم که اعتلای ایران اسلامی ، شکوفائی اقتصاد و تجارت از ثمرات شیرین آن باشد .

/خبرنگار:امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار