مسئول مجتمع فرهنگی هنری آیت الله مدرس (ره):

خانواده ها باید از کودکی فرزندان خود را با کتابخوانی انس دهند.

کاشمر (پانا)- مسئول مجتمع فرهنگی هنری آیت الله مدرس (ره) از برگزاری کلاسهای اوقات فراغت ویژه دانش آموزان و بزرگسالان خبر داد .

کد مطلب: ۸۳۱۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
خانواده ها باید از کودکی فرزندان خود را با کتابخوانی انس دهند.

مهدی رمضانی مسئول کتابخانه ی شهید آیت الله مدرس (ره) از مصاحبه با خبرنگار پانا استقبال و به سوالات مطرح شده با صبر و حوصله پاسخ داد:
رمضانی در پاسخ به این سوال که استقبال دانش آموزان در چه ماههایی از سال بیشتر است گفت: در9 ماهه ی سال تحصیلی دانش آموزان از کتابهایی که جنبه درسی و آموزشی دارد بیشتر استفاده می کنند ولی در تابستان تعداد استفاده از کتابخانه کاهش داشته و بیشتر از کتابهای داستانی ،عمومی،هنری و ادبی استفاده می شود.

وی همچنین برای بهره گیری بهتر از اوقات فراغت دانش آموزان گفت: در طول تابستان کلاس های اوقات فراغت ویژه دانش آموزان و بزرگسالان در گروه های علوم قرانی ،هنری ،علمی و آموزشی از طرف کتابخانه برگزار می شود .

در ادامه خاطر نشان کرد: کتابخانه در حال حاضر 30000 نفر عضو دارد که از این تعداد 20000 نفر به صورت فعال از خدمات کتابخانه استفاده می کنند.

توصیه ی رمضانی به عنوان مسئول بزرگترین کتابخانه ی شهرستان کاشمر برای ترویج فرهنگ کتابخوانی این بود که:خانواده ها از کودکی فرزندان خود را با کتاب ،کتابخوانی و مطالعه انس دهند و این میسر نمی شود مگر با وجود پدر و مادر کتای خوان.

گفتنی است این کتابخانه در سال 1375 افتتاح و هم اکنون 84000 جلد کتاب و 11000 منبع دیجیتال و 100 عنوان نشریات ادواری در این مجتمع موجود می باشد و 220 نفر همزمان می توانند از خدمات کتابخانه بهره ببرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار