قرآن دست‌‌نویس فرهنگی بازنشسته رونمایی شد

بوشهر (پانا) - در مراسمی در نمایشگاه علوم قرآنی خورموج از قرآن کریم به خط فرهنگی بازنشسته ،سیدمحمد علوی، رونمایی شد .

کد مطلب: ۸۳۰۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد
قرآن دست‌‌نویس فرهنگی بازنشسته رونمایی شد

در این مراسم که در نمایشگاه علوم قرآنی در دبستان شهید آستروتین خورموج و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد فرماندار دشتی اظهار کرد: قرآن صحیفه نورانی خداوند متعال و ریسمان و حلقه اتصال عبد به معبود است.

عبدالله نادری افزود: قرآن نامه سرگشاده خالق هستی و عشق نامه محبوب به سوی خیل محبان است و در این سرای فانی تنها و یگانه مسیر و شاهراه نجات‌بخش انسان‌های فرش‌نشین به سوی عالم باقی و معدن نور است.

وی تاکید کرد: در جهان امروز که مملو از انواع بحران های گوناگون فکری، روحی، سیاسی و اجتماعی است یگانه پناهگاه ایمن و تنها منجی واقعی قرآن کریم است.

نادری تصریح کرد: اقدام ارزنده آقای علوی در کتابت قرآن کریم که با علاقه و عشق انجام داده در خور اعتنا و شایسته قدردانی فراوان است.

وی ادامه داد: علوی با آفرینش هنری آسمانی باقیات‌الصالحات مهمی برای خود باقی گذاشته است.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر نیز با قدردانی از علوی بیان کرد: قرآن کریم این اقیانوس بیکران الهی برای کسانی که از آن بهره‌ها برده‌اند شفای همه دردهاست.

عبدالرضا عالی پور اضافه کرد: در طول تاریخ قرآن کریم هر کس با توان و دانش خود در این دریای بیکران غور کرده و آقای علوی نیز به سهم خود از وسعت خرمن قرآن خوشه ای چیده است.

سیدمحمد علوی نیز اظهار کرد: این قرآن در ۷ ماه کتابت شده و امیدوارم مورد قبول خداوند متعال قرار گیرد زیرا بدون هیچ ادعایی بر حسب علاقه و عشق به قرآن این کار را انجام دادم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار