بیش از 1500 سبد کالا بین نیازمندان آذربایجان غربی توزیع شد

ارومیه (پانا)- مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: طرح ملی همای رحمت با تاسی از سیره حضرت امیرالمومنین (ع) از ابتدای ماه مبارک رمضان در استان آغاز و یکهزار و 562 سبد کالا به ارزش یک میلیارد و 562 میلیون ریال در قالب این طرح بین نیازمندان استان توزیع شده است.

کد مطلب: ۸۲۹۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 1500 سبد کالا بین نیازمندان آذربایجان غربی توزیع شد

حسن محمودی اصل زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی اظهار کرد: این سبدهای غذایی توزیع شده شامل اقلامی نظیر برنج، روغن، ماکارونی، رب، خرما، مرغ، قند و چای است.

وی اضافه کرد: 566 خیّر در قالب طرح همای رحمت در 17 شعبه هلال احمر در سراسر آذربایجان غربی مشغول خدمات رسانی به نیازمندان هستند.

محودی اصل زاده ادامه داد: طرح همای رحمت همه ساله با هدف تامین امنیت غذایی و حمایت از اقشار آسیب پذیر و نیازمندان است که توسط حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر در تمامی شهرستان ها اجرا می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی بیان کرد: خانواده هایی که در مناطق محروم روستایی و شهری به ویژه کودکان و زنان بی سرپرست و بد سرپرست، خانواده زندانیان، زنان سرپرست خانوار که از قبل شناسایی شده اند، از بسته غذایی جمعیت هلال احمر بهره مند شده اند.

محمودی بیان کرد: همچنین در ایام ماه مبارک رمضان سفره های مهربانی در 44 نقطه شهری و روستایی استان برگزار شد که در این سفره ها برای چهار هزار و 700 نفر افطاری اطعام داده است.

وی اضافه کرد: 674 میلیون ریال برای برپایی سفره های مهربانی در آذربایجان غربی هزینه شده است.

محمودی اصل زاده با اشاره به مشارکت های خیرخواهانه، برگزاری بازارچه های خیریه، مراسم باران مهربان و برنامه های متنوع فرهنگی هلال احمر گفت: تا کنون 427 نفر در این برنامه های فرهنگی شرکت کرده اند که 2 میلیارد و 236 میلیون ریال کمک های نقدی و غیر نقدی توسط این برنامه های جمع آوری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار