برنامه های تکمیل فرآیند ژئوکدسازی سایر مناطق شهر کرج

کرج (پانا) - جلسه هماهنگی عملیات ژئوکدسازی اطلاعات مکانی شهرستان کرج با حضور مدیرکل پست استان البرز و معاون برنامه ریزی و توسعه و رئیس سازمان فناوری اطلاعات شهرداری کرج در محل ساختمان شهرداری کرج برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۸۸۷۷
لینک کوتاه کپی شد
برنامه های تکمیل فرآیند ژئوکدسازی سایر مناطق شهر کرج

در ابتدا محمود دهقان رئیس سازمان فناوری اطلاعات شهرداری کرج به تشریح اهداف برگزاری این جلسه و اقدامات صورت گرفته این سازمان در راستای همکاری با پست استان البرز و یکسان سازی اطلاعات اماکن و کدهای نوسازی شهرستان کرج پرداخت و اثرات مثبت و مناسب ایجاد هماهنگی و یکسان سازی این بانک های اطلاعاتی مکان محور دستگاه های مختلف خدماتی از جمله پست، شهرداری، آب، برق، گاز و سایر دستگاه های خدمت رسان که دارای اینگونه بانک های اطلاعاتی می باشند با هدف ایجاد تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان را برشمرد .

محمود فرزین مدیرکل پست استان البرز در ادامه ضمن قدردانی از همکاری های سازمان فناوری اطلاعات شهرداری کلانشهر کرج در ارائه اطلاعات و نقشه های پارسل های شهری برای درج اطلاعات ژئوکد در این نقشه ها ، به تبیین برنامه های شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در مسیر تکمیل پروژه GNAF در سطح کشور و نیز برنامه ارائه شده در سال گذشته جهت تکمیل فرآیند ژئوکدسازی سایر مناطق شهر کرج پرداخت .

مدیرکل پست استان البرز با بیان تکمیل و اتمام طرح در پنج منطقه شهرداری شهر کرج ، لزوم همکاری شهرداری در ارائه نقشه های پارسل شهری سایر مناطق شهرستان کرج را در جهت تکمیل این طرح در شهرستان کرج مهم ارزیابی کرد .

علی اصغر کمال زاده معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری کرج، در پایان با اشاره به تغییر ساختار جذب درآمدهای شهرداری کرج و لزوم اخذ درآمدهای این شهرداری از محل عوارض اماکن همکاری مجموعه پست استان و سایر دستگاه های موثر را در راستای تحقق درآمدهای شهرداری و امکان ارائه خدمات شهری به شهروندان خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار