ایجاد 50 پایگاه تابستانی اوقات فراغت سازمان دانش آموزی در آذربایجان غربی

ارومیه (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی از ایجاد 50 پایگاه تابستانی اوقات فراغت سازمان دانش آموزی برای دانش آموزان پیشتاز دختر و پسر در آذربایجان غربی خبرداد.

کد مطلب: ۸۲۸۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد 50 پایگاه تابستانی اوقات فراغت سازمان دانش آموزی در آذربایجان غربی

حسین عباس زاده در گفت و گو با پانا اظهارکرد: یکی از مهمترین دغدغه های خانواده ها و متولیان امر تعلیم وتربیت، دورشدن از فضای آموزشی و ایجاد وقفه در امر تعلیم و تربیت به ویژه در ایام تعطیلات تابستانی مدارس بوده است که در همین راستا سازمان دانش آموزی در صدد ایجاد پایگاه های تابستانی تشکیلاتی در کنار پایگاه های تابستانی اوقات فراغت آموزش و پرورش بر آمده است.

وی اضافه کرد: غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در کنار خانواده ها، استمرار تعلیم و تربیت در طول تابستان و بسط وگسترش تربیت اجتماعی با رویکرد آموزش مهارت های تشکیلاتی و اجتماعی از مهترین اهداف این مراکز به شمار می رود.

عباس زاده با اشاره به برنامه های پایگاه های تابستانی سازمان دانش آموزی، خاطر نشان کرد: آموزش مهارت های عمومی شامل مهارت اقتصادی، اشتغال زایی،تربیت بدنی و سلامت، فرهنگی، خدماتی، هنری و ... و نیز آموزش مهارت های تشکیلاتی شامل صف جمع، چوب و گره، مخابرات و جهت یابی، امداد ونجات، مهارت های اجتماعی و مهارت های زیست محیطی، محوریت اصلی برنامه های این مراکز هستند.

رئیس سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی از ایجاد 50 پایگاه تابستانی سازمان دانش آموزی با هماهنگی معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش در این استان خبر داد و گفت: در هر شهرستان دو پایگاه فعالیت های تابستانی سازمان دانش آموزی، برای دانش آموزان پیشتاز دختر و پیشتاز پسر ایجاد خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار