خبرگزاری پانا مدرسه ای برای آموزش و تعلیم دانش آموزان

یزد (پانا) - سرپرست خبرگزاری پانا یزد گفت: خبرگزاری پانا مدرسه ای برای آموزش دانش آموزان است که به تعلیم دانش آموزان در عرصه رسانه و مطبوعات می پردازد.

کد مطلب: ۸۲۷۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد
خبرگزاری پانا مدرسه ای برای آموزش و تعلیم دانش آموزان

"محمدعلی سلیم پور" در دیدار اعضای سازمان دانش آموزی با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ضمن معرفی کامل خبرگزاری پانا، اظهار داشت: خبرگزاری پانا تنها نهاد رسمی در سطح کشور است که به آموزش و تعلیم دانش آموزان در عرصه رسانه و مطبوعات می پردازد.

وی در ادامه افزود: سالانه بیش از 500 نفر از دانش آموزان استان یزد مورد تعلیم رایگان خبرگزاری پانا قرار می گیرند و با سواد رسانه ای آشنا می شوند.

سلیم پور با اشاره به رشد اجتماعی دانش آموزان در خبرگزاری پانا، تصریح کرد: در سال های گذشته شاهد حضور چشمگیر دانش آموزان خبرنگار پانا به عنوان کارشناسان و خبرنگاران حرفه ای در سطح استان بوده ایم. دانش آموزان بسیاری در این عرصه عاری از جهت گیری های سیاسی به رسالت این حرفه می پردازند و مستقیما با جامعه در ارتباط اند.

این مقام مسئول خبرگزاری پانا را مدرسه ای برای آموزش و تعلیم دانش آموزان عنوان کرد و گفت: این خبرگزاری دانش آموزی برای رشد بیشتر نیازمند حمایت های مادی و معنوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است تا بتواند با همکاری با این نهاد وابسته شاهد رشد بیشتر دانش آموزان و خبرنگاران این حوزه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار