نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی :

قطار شهری اسلامشهر بامدیریت سه‌گانه مواجه است

اسلامشهر (پانا)-نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در ابتدای تشکیل مجلس تمامی نمایندگان تهران به مردم اسلامشهر قول دادند که قطار شهری را در این شهرستان احداث کنند ،اما مشکل اساسی این است که قطار شهری در اختیار سه شرکت مجزا میباشد.

کد مطلب: ۸۲۱۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد
قطار شهری اسلامشهر بامدیریت سه‌گانه مواجه است

پروانه مافی در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران و کمیته برنامه ریزی شهرستان تهران که با حضور استاندار و مسولین استانی در محل فرمانداری تهران برگزار شد، به موضوع حمل و نقل ریلی و گسترش مترو در شهرستان‌های حومه شهر تهران اشاره کردو اظهار داشت :در ابتدای تشکیل دوره جدید مجلس شورای اسلامی تمامی نمایندگان تهران به مردم اسلامشهر قول دادند که قطار شهری را در این شهرستان احداث کنند، اما این موضوع با مشکلاتی روبرو است.

وی در ادامه افزود: مشکل اساسی این است که راه‌آهن و قطار شهری در تهران با مدیریتی سه‌گانه مواجه است به شکلی که قطار شهری در اختیار شهرداری و راه آهن شرکتی مجزا و همچنین شهرهای جدید نیز باتوسط شرکتی مجزا مدیریت می‌شود و هر یک از این دستگاه‌ها کار خود را انجام می دهند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات،پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت : بنابراین نیاز است که این سه مدیریت را یکی کنیم و در اختیار شهرداری تهران قرار دهیم و قطعا شهرداری تهران این ظرفیت را دارد که این مسئولیت را بپذیرد و در قبال آن پاسخگو باشد.

مافی تاکید کرد:‌ از طرح جامع حمل و نقل عقب هستیم و بی‌تردید موضوع حمل و نقل باید در اولویت کارهای شهرداری قرار بگیرید و به طور جد این موضوع دنبال شود.

/خبرنگار:فاطمه وظیفه/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار