مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در دیدار با معلم مضروب شهرستان حمیدیه: تا آخرین لحظه پیگیر استیفای حقوق معلم خود هستیم

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت که همه افراد جامعه باید تلاش کنند تا حرمت معلم به عنوان رکن فرهنگی کشور حفظ شود. تا آخرین لحظه در کنار معلم خود خواهیم بود و تا استیفای کامل حقوق وی دست از تلاش برنخواهیم داشت.

کد مطلب: ۸۱۷۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در دیدار با معلم مضروب شهرستان حمیدیه: تا آخرین لحظه پیگیر استیفای حقوق معلم خود هستیم

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، محمد تقی‌زاده ظهر امروز جمعه ۷اردیبهشت ماه ۹۷با حضور در محل سکونت معلم مضروب ضمن ابراز تاثر و تاسف از این رویداد غیرقابل قبول، اظهار کرد: در اولین ساعات اطلاع از این رویداد تماس‌های گسترده‌ای با وزیر آموزش و پرورش، معاون حقوقی وی و سردار عباس زاده، فرماندهی انتظامی استان داشتیم که به حمدالله شاهد واکنش سریع و به موقع نیروی انتظامی در دستگیری ضارب بودیم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های نهادهای امنیتی و انتظامی، گفت: حرمت معلم و فرهنگ خط قرمز ماست. نباید اجازه داد افرادی نسبت به ساحت مقدس معلمی تعرض و بی احترامی کنند. تمام تلاش خود را برای پیگیری قضایی این رویداد تا مجازات عاملان انجام خواهیم داد.

تقی‌زاده در عین حال با اظهار اینکه وقوع این حادثه باعث تالم، تاسف و تاثر خاطر جامعه فرهنگیان خوزستان شد، گفت: باید همه افراد جامعه و مسئولین تلاش کنند تا حرمت فرهنگ، تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش حفظ شود تا بار دیگر شاهد چنین صحنه های دلخراشی در کشور نباشیم.

وی در پایان گفت: از استاندار خوزستان، فرماندهی نیروی انتظامی استان، نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی، رئیس آموزش و پرورش حمیدیه و دادستان این شهرستان که با پیگیری‌های خود در راستای صیانت از حقوق و حرمت معلم گام برداشتند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار