کشف کالای قاچاق میلیاردی در فارس؛ از گردو تا کولر گازی قاچاق

شیراز (پانا) - فرمانده انتظامی خرمبید از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف 2 هزار  و 500 کیلوگرم مغز گردو قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد. 

کد مطلب: ۸۱۵۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
کشف کالای قاچاق میلیاردی در فارس؛ از گردو تا کولر گازی قاچاق

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ "حمید جوکار" گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی "شهید جنتی فر"شهرستان خرمبید در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با تلاش شبانه روزی و پایش خوروهای عبوری در محورهای مواصلاتی، یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، ماموران موفق شدند 2 هزار و 500 کیلوگرم مغز گردو قاچاق کشف کتند.

سرهنگ جوکار با بیان اینکه ارزش کالاهای مکشوفه بنا به نظر کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار کرد: در این راستا تعداد یک دستگاه توقیف و یک نفر متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در فسا

فرمانده انتظامی استان فارس نیز از توقیف یک دستگاه تریلر و کشف 200 دستگاه کولر گازی با ارزش 6میلیارد ریال در شهرستان فسا خبر داد.

سردار "احمدعلی گودرزی" گفت: ماموران انتظامی پاسگاه "امامزاده اسماعیل" شهرستان فسا هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون تریلر مظنون و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران موفق شدند در بازرسی از آن خودرو، تعداد20 دستگاه کولر گازی خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این راستا یک نفر متهم دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شد، افزود: ارزش ریالی این محموله قاچاق، 6 میلیارد ریال برآورد شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار