رئیس پلیس راه مازندران: جاده چالوس امروز یک‌طرفه می‌شود

ساری (پانا) - رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد که امروز تردد انواع وسایل نقلیه در جاده از مرزن‌آباد به سمت کرج یک‌طرفه می‌شود.

کد مطلب: ۸۰۸۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
رئیس پلیس راه مازندران: جاده چالوس امروز یک‌طرفه می‌شود

سرهنگ علی‌رضا قدمی ضمن اعلام اینکه تردد انواع وسایل نقلیه در جاده کندوان از ساعت ۱۲ تا ۳ بامداد شنبه ۴ فروردین ممنوع بود، گفت: «رفت و آمد در روز های ۱۲، ۱۳ و ۱۷ فروردین نیز از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است.»

او اعلام کرد که این جاده از ساعت ۱۵ تا ۳ بامداد این روزها از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: «رفت و آمد انواع وسایل نقلیه در جاده هراز ساعت ۱۳ تا ۲ بامداد روز های ۴، ۱۲،۱۳ و ۱۷ فروردین از رودهن به آب اسک ممنوع است. همچنین این جاده از ساعت ۱۵ تا ۲ بامداد این روزها از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه است.»

او آمد وشد انواع کِشنده‌های سنگین شامل تریلر، کامیون، کامیونت از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ شب امروز در جاده های هراز وسوادکوه را ممنوع دانست.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: «رفت و آمد انواع کامیون و کامیونت ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای ۹ و ۱۶ فروردین، ساعت ۶ تا ۲۴ روز های ۴، ۱۰ و ۱۷ فروردین از تهران به آمل و برعکس ممنوع می‌شود.»

سرهنگ قدمی با اشاره به تداوم ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در جاده کندوان، گفت: «رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۶ بامداد ۸ فروردین از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع و این جاده از ساعت ۱۸ همان روز تا ۶ صبح روز بعد به سمت مرزن آباد یک‌طرفه است.»

او رفت و آمد انواع تریلر در جاده سوادکوه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز های ۹ و ۱۶ فروردین و نیز ساعت ۶ تا ۲۴ روز های ۴، ۱۰ و ۱۷ فروردین را ممنوع اعلام کرد.

سرهنگ قدمی از استقرار ۳۰۰ واحد گشت انتظامی، راهداری، امدادی و ترافیکی در جاده های استان خبر داد و گفت: «۱۵۰ مقر انتظامی و ترافیکی، امدادی و راهداری و اورژانس برای مدیریت ترافیک و حوادث جاد های در این جاده ها راه اندازی شده است.»

رئیس پلیس راه مازندران از رانندگان خواست با رعایت قوانین و فاصله طولی مناسب با وسیله جلویی، سلامت سفر نوروزی خود و سرنشینان را تضمین کنند.

تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی در مورد آخرین وضعیت راه‌های مازندران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار