رئیس شورای اسلامی شهر کرج؛

تصویب متمم بودجه 96 و بودجه 97 مهم ترین اقدام دوره پنجم شورای شهر کرج بود

کرج (پانا) - رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصویب متمم بودجه 96 و بودجه 97 را مهم ترین اقدام دوره پنجم شورای شهر کرج خواند.

کد مطلب: ۸۰۷۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد
تصویب متمم بودجه 96 و بودجه 97 مهم ترین اقدام دوره پنجم شورای شهر کرج بود

به گزارش خبرنگار پانا از البرز ، محمد نبیونی در آئین بهره برداری از فاز 3 بلوار ماهان (شهید ناصربخت) ضمن تقدیر و تشکر از بهره برداری جهادی بلوار شهید ناصر بخت اظهار کرد: اگر همکاری سرم سازی رارزی نبود امکان عبور مردم از این معبر وجود نداشت.

وی خاطرنشان کرد: این مسیر دسترسی، تردد خودروها به سمت غرب و اتوبان تهران - قزوین با سهولت بیشتری صورت می پذیرد و از بار ترافیکی خیابان های قلم و شهید بهشتی کاسته می شود.

نبیونی تصریح کرد: در طول 6 ماه فعالیت دوره پنجم شورای شهر مهمترین اقدام تصویب لوایح متمم بودجه 96 و بودجه سال 97 متناسب با شرایط اقتصادی بود که این مهم با دقت و کیفیت شایسته ای در شورا محقق شد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: برای اولین بار در بودجه شهرداری کرج برای حمل و نقل ریلی از محل درآمد های شهرداری بودجه در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: 11 سال از آغاز اجرای طرح قطار شهری می گذرد و مدیریت شهری تاکنون نتوانسته بود بودجه ای غیر از اعتبارات دولتی برای این طرح پیش بینی و تامین کند.

دکتر نبیونی افزود: در فاصله 18 تا 24 ماه فاز یک خط دو مترو کرج به بهره برداری خواهد رسید.

وی در پایان گفت: انتصاب بانوان توسط شهردار کرج در مناصب مدیریتی اقدامی شایسته بود و بانوان ثابت کردند که دارای پتانسیل های بسیاری برای فعالیت در عرصه های مدیریتی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار