داریوش شجاعیان: الان که روزهای خوب استقلال است هواداران حمایت‌مان کنند

تهران (پانا)- هافبک استقلال از هواداران این تیم خواست در دیدار فردا مقابل العین از این تیم حمایت کنند.

کد مطلب: ۸۰۶۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
داریوش شجاعیان: الان که روزهای خوب استقلال است هواداران حمایت‌مان کنند

به گزارش سایت باشگاه استقلال، داریوش شجاعیان با حضور در نشست خبری قبل از دیدار با العین درباره حریف روز دوشنبه آبی ها گفت: برابر العین مستحق برد بودیم و می توانستیم صدرنشینی را از الان قطعی تر کنیم. عزم خود را جزم کردیم و با انگیزه تمرین کردیم. کارهای تاکتیکی کادر فنی را تمرین کردیم و با توجه به انگیزه مجموعه استقلال، فردا یک بازی خوب به نمایش می گذاریم. با حمایت هواداران و دعای مردم ایران، می توانیم برنده باشیم و یک هدیه خوب به هواداران بدهیم.

وی ادامه داد: هواداران همیشه به ما لطف داشتند و ما را حمایت کردند. الان که روزهای خوب استقلال است می خواهم ما را حمایت کنند و همچنین از آوردن مواد محترقه و لیزر خود داری کنند و اگر فردی هم آورد، بغل دستی او کمک کند تا مشکلی پیش نیاید. توجهات روی ایران زیاد است و امیدوارم با شور و هیجان برنده بازی باشیم.

شجاعیان در واکنش به کری خواندن العینی ها، تصریح کرد: این موضوع را نشنیدم و اهل کری خواندن نیستم و با تمام توان برابر حریف به میدان می رویم. ما یازده نفر نیستیم و یک ایران هستیم و امیدوارم جواب آنها را در زمین بدهیم.

هافبک استقلال درباره احتمال غافلگیری برابر العین، عنوان کرد: هیچ دیداری آسان نیست و حریف را دست کم نمی گیریم و نتیجه قابل پیش بینی نیست. ما تمام توان را می گذاریم تا طبق پیش بینی کادرفنی، بر بازی مسلط باشیم و حواس ما نیز به تیم العین است تا به ما ضربه نزنند.

شجاعیان در پایان نشست خبری، عنوان کرد: امیدوارم اتفاق بدی رخ ندهد و مجددا جریمه نشویم. ما یک ماه گذشته در سفر بودیم و امیدوارم این مشکلات نباشد تا از میزبانی ها بهتر استفاده کنیم و در کنار هواداران حضور داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار