برگزاری اولین جلسه کمیته انتخاب و انتصاب مدیران

اولین جلسه کمیته انتخاب و انتصاب مدیران باحضور دبیران کمیته انتخاب و انتصاب نواحی شش گانه شهر اصفهان در دفتر معاون اموزش متوسطه اداره کل استان برگزار گردید.

کد مطلب: ۸۰۱۶۲۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین جلسه کمیته انتخاب و انتصاب مدیران

به گزارش پانا و به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اولین جلسه کمیته انتخاب و انتصاب مدیران باحضور دبیران کمیته انتخاب و انتصاب نواحی شش گانه شهر اصفهان در دفتر معاون اموزش متوسطه اداره کل استان برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا محمدی معاون اموزش متوسطه استان به تشریح و تبیین دستورالعمل انتخاب و انتصاب مدیران و با اشاره به رویکرد اصلی دستورالعمل که" شایسته سالاری و مشارکت محوری" است بر ضرورت اجرای مطلوب فرایند اجرایی دستورالعمل تاکید نمود .

سپس اعرابی مدیر پروژه استانی کمیته استانی انتخاب و انتصاب مدیران به تشریح فرایند اجرایی دستورالعمل و همچنین پاسخگویی به سوالات حاضرین پرداخت و بر دو اصل مهم دستورالعمل که شامل ورود اطلاعات مدارس مورد نیاز به مدیر در سال تحصیلی 98_97 در سامانه entekhb.medu.ir و اطلاع رسانی به همکاران متقاضی انتصاب مدیریت جهت ثبت نام در سامانه entekhab.medu.ir تاکید گردید .

گفتنی است در سال تحصیلی 98_97 انتخاب و انتصاب مدیران مدارس نواحی شش گانه شهر اصفهان براساس دستورالعمل وزارتی شماره 206652 مورخ سوم بهمن 96 که طی نامه شماره 1700/375456/100 مورخ دوم بهمن 96 اداره کل استان از طریق سامانه entekhb.medu.ir انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار