رئيس اداره حراست آموزش و پرورش استان كرمان:

تامین امنیت روانی و حفظ کرامت انسانی ،رویکرد حراست در آموزش و پرورش است

کرمان(پانا) - رئيس اداره حراست آموزش و پرورش استان در مراسم معرفي كارشناس جديد حراست اداره آموزش و پرورش منطقه گلباف گفت: رویکرد حراست در آموزش و پرورش تامین امنیت روانی و حفظ کرامت انسانی است.

کد مطلب: ۷۰۲۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد

علي حسيني نژاد با اشاره به برخي از ويژگي هاي اخلاق حرفه اي در كلام اميرالمومنين (ع)، به حساسيت هاي ويژه به دستگاه مهم و زيرساختي آموزش و پرورش اشاره كرده و خاطر نشان ساخت: تعلیم و تربیت در شرایط فعلی کار سختی است و باید هر لحظه برای مدیریت بحران با شناخت و آگاهی کافی آمادگی لازم را داشته باشیم.

وي تصريح كرد: كارشناسان حراست آموزش و پرورش می توانند با تعامل، هم افزایی، پیش بینی درست و شناخت اصولی سیستم های مالی و اداری نقش موثری در پیشگیری از بعضی مسائل و مشکلات موجود در آموزش و پرورش ایفا کنند.

حسيني نژاد از فرهنگیان، دانش آموزان و اولیای آن ها به عنوان بزرگترین سرمایه های آموزش و پرورش نام برد و خاطر نشان کرد: جلب اعتماد عمومی و حفظ و صیانت از این سرمایه های گرانبها مهمترین وظیفه حراست در آموزش و پرورش است.

رئيس اداره حراست اداره كل آموزش و پرورش استان كرمان گفت: رویکرد حراست در آموزش و پرورش استان، اصلاحی است زیرا اگر حراست جلب اعتماد کند و فاصله ها در آن کم شود، مسیر دستیابی به اهداف تعلیم و تربیت آسان تر می شود.

لازم به ذکر است، در این مراسم از زحمات منصور كمالي، كارشناس سابق حراست آموزش و پرورش منطقه گلباف تجلیل و محمدچيره به‌عنوان کارشناس جدید حراست معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار