با حضور محسن رضایی «دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام»؛

یادواره شهدای اطلاعات عملیات سپاه پاسداران در قم برگزار شد

یادواره شهدای اطلاعات عملیات استان های قم، قزوین، سمنان، مرکزی با حضور خانواده معظم شهدا و سخنرانی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در قم برگزار شد.

کد مطلب: ۶۷۵۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا از قم، یادواره شهدای اطلاعات عملیات قرارگاه منطقه ای صاحب الزمان(عج) نیروی زمینی سپاه با سخنرانی دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و با حضور خانواده معظم شهدای استان های سمنان، قزوین، مرکزی و قم، پنجشنبه ۲۷ مهر در سالن همایش مدرسه علمیه امام کاظم(ع) قم برگزار شد.

فرمانده قرارگاه صاحب الزمان(عج) نیروی زمینی سپاه پاسداران با تجلیل از خانواده‌های معظم شهیدان اطلاعات عملیات اظهار داشت: رازداری و محرمانگی شیوه کار شهیدان اطلاعات عملیات بود و آنان عاشقانه کار کردند و اینک ما هستیم و راه و پیام روشن شهیدان که باید پیرو این عزیزان باشیم‌.

سردار علی اکبر نوری افزود: باید راه شهیدان، امام و رهبری را با بصیرت کامل بشناسیم و به آنچه در وصیتنامه‌هایشان آمده است عمل کنیم.

فرمانده قرارگاه صاحب الزمان(عج) نیروی زمینی سپاه، ادامه داد: ما آرامش و آسایش امروز کشور را مدیون خانواده‌های شهدا و خون پاک شهیدان هستیم.

در این یادواره سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و جمع دیگری از سرداران عالی رتبه سپاه حضور داشتند.

سردار سرلشکر محسن رضایی با اشاره به این که امروز با اقدام های آمریکا تبلیغات مسموم علیه جمهوری اسلامی خنثی شده است، گفت: بعد از 12 سال گفت و گوی بین المللی توافقی حاصل شد که اقدام های امروز آمریکا اثبات کننده حقانیت جمهوری اسلامی است.
وی رفع تردید از مسئولان کشور را از جمله دیگر دستاوردهای برجام دانست و گفت: برخی مشکل اصلی جمهوری اسلامی را ارتباط برقرار نکردن با آمریکا معرفی می کردند که برجام نشان داد که این چنین نیست و ارتباط با آمریکا نه تنها ایران را بهشت نمی کند، بلکه آسیب های فراوانی دارد.

در بخشی از این مراسم از خانواده‌های معظم تعدادی از شهدای اطلاعات عملیات استانهای قم، قزوین، سمنان و مرکزی تجلیل شد.

از کتاب معرفی شهدای شاخص اطلاعات عملیات در استان‌های قم، قزوین، سمنان و مرکزی نیز در چهار جلد رونمایی شد.

پیام سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح به این یادواره نیز قرآئت شد که متن کامل آن به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند متعال را سپاس می گویم که ملت ایران را در یکی از مقاطع تاریخی کم نظیر که جامعه بشری در معرض توفان سهمگین جاهلیت مدرن و سلطه مستکبران به سر می‌برد، به برکت مقاومت، ایثار و شهادت طلبی فرزندان مومن، انقلابی و فداکار خود طلایه دار حقیقت و بیداری و پرچمدار اسلام ناب محمدی(ص) قرار دارد. در این آوردگاه حساس و سترگ جایگاه و نقش شگفت آور شهیدان به واسطه جهاد مخلصانه و شهادت مظلومانه دارای چنان درخششی است که با تاثیرات جهانی خود، آحاد ملل و جوامع را با پیام عدالت خواهی و حق طلبی ایران و ایرانی همراه ساخته است.
در قافله شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) حماسه ای که سرداران و ۲۴۷ شهید اطلاعات قرارگاه صاحب الزمان(عج) نیروی زمینی سپاه در استان های قم، مرکزی، قزوین و سمنان آفریدند آنان را در عین گمنامی، قهرمانان سربلندی و جاودانگی ملت ایران و آیه های افتخار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار داده است.
برگزاری این یادواره با شکوه را که گامی در زنده نگه داشتن یاد و نام شهیدان و اهتزاز پرچم آنان در جامعه اسلامی است را گرامی می‌دارم و بر یکایک دست اندرکاران برپایی این اجتماع نورانی و الهام بخش، به ویژه فرمانده شجاع و انقلابی نیروی زمینی سپاه و فرمانده مومن و دلاور قرارگاه صاحب الزمان (عج) و یادگاران ارجمند شهدای عزیز درود می‌فرستم.
بی تردید در شرایط خطیر و سرنوشت ساز کنونی که جبهه متحد دشمنان انقلاب و نظام اسلامی با حقد و حسد آخرین ترفندهای خود را برای تسلیم ملت ایران به کار گرفته است، تاسی به فرهنگ جهاد وشهادت و برافروخته نگه داشتن مشعل مقاومت، بصیرت و وحدت ملی همچنان متضمن میرایی و نابودی نقشه ها و اهداف شوم شیطانی آنان خواهد بود.
از خداوند سبحان طلب می‌کنم در این آزمون بزرگ، یاری بخش همه ما باشد و از نعمت عنایت حضرت ولی عصر(عج) و تبعیت از نایب بر حقش مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) بهره مندمان سازد.
والسلام علیکم ورحمه الله و برکاته
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح
سرلشکر پاسدار محمد باقری

/ حسین باریکلو /

/ حسین باریکلو /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار