معاون تربیت بدنی و سلامت استان اردبیل خبر داد:

افزایش10درصدی برنامه‌های پیشگیری ازآسیبهای اجتماعی و مبارزه باموادمخدر

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل استان اردبیل در جلسه کمیته فرهنگی - پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدراز افزایش 10 درصدی حجم فعالیتها و برنامه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مبارزه با مواد مخدر در سال تحصیلی جدید خبر داد.

کد مطلب: ۶۶۹۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، منصور صاحب از تحت پوشش قرار گرفتن بالغ بر 75 درصددانش آموزان در قالب برنامه های پیشگیری رشد مدار و حمایت ها و مداخلات روانی- اجتماعی در استان خبر داد و توسعه خدمات و بسته های حمایتی از دانش آموزان در معرض آسیب های اجتماعی را از اولویتهای آموزش و پرورش بیان نمود.

در ادامه بهزاد ستاری مدیرکل بهزیستی و رئیس کمیته فرهنگی - پیشگیری استان ضمن اشاره به فعالیتهای موثر در آموزش و پرورش و تقدیر از مجموعه فعالیتهای انجام یافته برتقویت برنامه های مشترک و بین بخشی تاکید و خواستار توسعه و تقویت همکاری و هم افزایی بین بخشی در راستای مبارزه با مواد مخدر شد.

همچنین بهنام بهشتی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان نیز آموزش و پرورش را رکن اصلی اقدامات فرهنگی و پیشگیرانه بیان نموده و ضمن اشاره به خلاصه پژوهش انجام یافته در مورد شیوع شناسی آسیب ها در مدارس استان، خواستار تشکیل نشست های تخصصی در مورد کاربست نتایج پژوهش های انجام یافته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار