معاون سیاسی وزیر کشور در اسلامشهر:

فعالیتهای دولت در جهت خدمت ورفاه مردم است

معاون سیاسی وزیر کشور در اسلامشهرگفت: مدیران درکنار یکدیگر و برای خدمت به مردم و توسعه و آبادانی منطقه با حفظ وحدت و اتحاد تلاش کنند.

کد مطلب: ۶۵۹۶۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران ، علی اصغر احمدی در همایش هفته دولت که در محل فرمانداری اسلامشهر برگزار شد، طی سخنانی با تاکید بر لزوم حفظ ارزش ها اظهارداشت: باید بدانیم که این ارزش های انقلاب اسلامی بودکه ما را از ظلمت به سوی نور هدایت کرد،

وی سپس با اشاره به اهمیت حفظ وطن، شعار نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران را تقبیح کرده و ادامه داد: اگر توان بازدارندگی انقلاب اسلامی در سوریه، لبنان و عراق نبود، امروز باید در خیابان های شهرهایمان با دشمنان می جنگیدیم.

معاون سیاسی وزیر کشور ترس غرب از حکومت مقتدر در ایران را عامل بسیاری از دشمنی ها در سال های اخیر دانست و افزود: دشمنان انقلاب اسلامی هرگز با تفکر امام(ره) و اسلام راه نمی آیند و در دشمنی با این حکومت و این انقلاب، داعش را راه انداخته و به جریانات معاند نظام اسلامی کمک می کنند.

وی لزوم اتحاد در مقابله با دشمنان را مورد تاکید قرار داد و گفت: حکومت و دولت در خدمت رفاه مردم حرکت می کنند و در راستای خدمت به مردم خطوط سیاسی معنا ندارد و باید مدیران در کنار یکدیگر و برای خدمت به مردم و توسعه و آبادانی منطقه با حفظ وحدت و اتحاد تلاش کنند و امنیت لازم برای جذب سرمایه گذاران را فراهم کنند.

احمدی افزود: سرمایه و سرمایه ‌گذار نیازمند امنیت برای حضور است، با کوچک‌ترن ناامنی و صدا فرار می‌کنند، از این رو باید با برنامه‌ریزی اصولی ضمن ایجاد شرایط برای سرمایه‌گذاران، زمینه رشد و توسعه منطقه فراهم شود.

شایان ذکر است ،هم زمان با هفته دولت و با حضور علی اصغر احمدی معاون سیاسی وزیر کشور، سید شهاب الدین چاووشی، معاون سیاسی انتظامی استاندار تهران و جمعی دیگر از مسئولین و مدیران استانی و شهرستانی ۵ پروژه شاخص عمرانی در شهرستان اسلامشهر افتتاح شد.

/خبرنگار:زهرا سهرابی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار