در گفت و گو با پانا عنون شد؛

حمایت اصلاح‌طلب و اصولگرا از"بطحایی"/ علی‌احمدی هم حمایت کرد

وزیر آموزش و پرورش دولت نهم هم به جمع حامیان سید محمد بطحایی پیوست و گفت: در موضوع معیشت معلمان کسی موفق است که رابطه خوبی با مجلس داشته باشد لذا بطحایی مورد توجه دولت بوده و شخصیت اجتماعی او می تواند زمینه مراوده خوب با مجلس باشد.

کد مطلب: ۶۵۳۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد

علیرضا علی‌احمدی در گفت و گو با پانا، با بیان اینکه گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش از بطن جامعه معلمان و فرهنگیان است، اظهار کرد: بطحایی سابقه معلمی در کردستان و تهران و البته مهمتر از همه سابقه همکاری در سه دولت، نهم، دهم و یازدهم را در کارنامه دارد.

وی با اشاره به فعالیت های گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش، ادامه داد: بطحایی در دولت‌های نهم و دهم معاون دبیر شورای عالی آموزش و پرورش و در دولت یازدهم معاونت پشتیبانی وزارت خانه و مدت کوتاهی هم سرپرست آموزش و پرورش بود.

وزیر اسبق آموزش و پرورش گفت:بطحایی شخصیتی متفکر و با تجربه و دارای متانت و آرامش روحی است. امیدواریم بتواند خدمتگزار خوبی برای فرهنگیان باشد.

علی‌احمدی در پاسخ به این سوال که از دیدگاه شما وزیر آموزش و پرورش چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟، اشاره کرد: ویژگی های وزیر آموزش و پرورش را باید با توجه به واقعیت هایی که اکنون مطرح است بررسی کرد. بیشترین انتظاری که از وزیر آموزش و پرورش می رود این است که نیازهای مادی فرهنگیان را برطرف کند.

وزیر اسبق آموزش و پرورش افزود: فرزندان آینده ساز ما در فضای مجازی رها بوده و در اختیار خانواده و مدارس نیستند، اکنون آموزش و پرورش کمترین اهمیت را برای دولتمردان را دارد و این موضوع خوب نیست.

علی‌احمدی تصریح کرد: در موضوع معیشت معلمان کسی موفق است که رابطه خوبی با مجلس داشته باشد لذا بطحایی مورد توجه دولت بوده و هست شخصیت اجتماعی او می تواند زمینه مراوده خوب با مجلس باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار