مسؤول بسیج دانش‌آموزی شهرستان مشگین شهرخبرداد:

شرکت ۱۳۰ دانش‌آموز در اردوی جهادی شهرستان مشگین شهر

مسؤول بسیج دانش‌آموزی شهرستان مشگین شهرگفت: ۱۳۰ دانش‌آموز در اردوی جهادی شهرستان مشگین شهر شرکت کردند.

کد مطلب: ۶۴۸۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، سرگرد پاسدار نریمان حیدری در حاشیه بازدید از اردوهای جهادی با اشاره به برگزاری اردوی جهادی با عنوان طرح هجرت ۳ اظهار کرد: براساس برنامه ابلاغی اردوی جهادی با هدف غنی سازی اوقات فراقت دانش‌آموزان، مرمت و بهسازی مدارس مناطق محروم، مهارت‌آموزی دانش‌آموزان ،حضور در فعالیت‌های فرهنگی عقیدتی به مدت ۱۰ روز در روستای ساربانلار و خرم‌آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان مشگین‌شهر برگزار گردید .

وی افزود: بالغ بر ۷۰ دانش‌آموز برادر در روستای ساربانلار و خرم‌آباد و ۶۰ دانش‌آموز خواهر در مدرسه پروین اعتصامی در قالب اردوی جهادی شرکت داشتند .

حیدری به همکاری بین ارگان‌ها اشاره کرد و افزود: برای اجرای این اردوی جهادی، اداره کل نوسازی مدارس استان اردبیل در بخش تامین اعتبارات لازم، مدیریت آموزش و پرورش مشگین‌شهر در بخش پشتیبانی و تدارکات و بسیج دانش‌آموزی به‌عنوان متولی اجرای این اردوی جهادی با یکدیگر همکاری داشتند .

مسؤول بسیج دانش‌آموزی شهرستان مشگین شهر در ادامه تصریح کرد: در مدت اجرای این طرح فوق برنامه‌های متعددی از قبیل برگزاری مسابقات فوتبال و والیبال، برگزاری حلقه‌های صالحین، اردوی یک روزه آبگرم معدنی یل سویی موئیل و پاکسازی محوطه آبگرم به منظور فرهنگ سازی تمیز نگه داشتن و حفاظت از مناطق و اماکن گردشگری شهرستان برگزار شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار