نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

موازی‌کاری زیادی در فعالیت سازمان‌های فرهنگی رخ می دهد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه در فعالیت سازمان‌های فرهنگی موازی کاری زیادی رخ می‌دهد، گفت:هرکدام از این سازمان‌ها توقعی دارند تا بخشی از کار را انجام داده و خود را عرضه کنند ولی باید ساماندهی شده و کاری بر زمین نماند.

کد مطلب: ۶۳۴۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی آل هاشم در دیدار با جمعی از روحانیون تبلیغی طرح ملی ضیافت الهی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه حضور تبلیغی روحانیون در مجامع عمومی و پارک‌ها ایثار و از خودگذشتگی خاصی می‌طلبد اظهار کرد: با توجه به تبلیغات سنگین علیه ایران و اسلام تبلیغات روتین و سنتی جوابگوی نیازهای جوانان و نوجوانان نیست .

وی با تاکید بر اینکه باید تبلیغات ما به روز بوده تا بتوانیم نیازها و خواسته‌های جوانان را جواب دهیم، افزود: روحانیون باید به سلاح روز فناوری مجهز شده و در پاسخ به شبهات نیز آماده باشند .

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه با بیان اینکه در فعالیت سازمان‌های فرهنگی موازی زیادی رخ می‌دهد گفت: هرکدام از این سازمان‌ها توقعی دارند تا بخشی از کار را انجام داده و خود را عرضه کنند ولی باید ساماندهی شده و کاری بر زمین نماند .

امام جمعه تبریز با بیان اینکه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان بخشی از موازی‌کاری را مانع خواهیم شد، خاطرنشان کرد: باید فعالیت‌های فرهنگی ساماندهی شود تا این موازی کاری‌ها باعث کوتاهی در برخی امور نشود .

وی با تاکید بر اینکه فعالیت تبلیغی چهره به چهره ایثار می‌خواهد تصریح کرد: این ایثار مد نظر امام زمان(عج) قرار خواهد گرفت و اجر اخروی خاصی خواهد داشت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار