پرویزی در گفت و گو با پانا اعلام کرد؛

آخرین آمار سنجش سلامت دانش آموزان استثنایی شهر تهران/اسامی پایگاه ها

رئیس اداره استثنایی شهر تهران آخرین آمار سنجش سلامت دانش آموزان استثنایی شهر تهران را اعلام کرد و اسامی پایگاه های انجام این موضوع را برای والدینی که تاکنون موفق به ثبت نام فرزندان خود نشده اند، بیان کرد.

کد مطلب: ۵۳۵۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد

وجیه الله پرویزی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، در خصوص آخرین آمار سنجش سلامت جسمانی نوآموزان استثنایی بدو ورود به دبستان شهر تهران، اظهار کرد: این آمار تا هفته دوم شهریور 94 هزار و 609 نفر است که مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: از این تعداد بیش از 88 هزار و 430 نفر بدون مشکل خاص تشخیص داده شده و برای ثبت نام به مدارس معرفی شده اند.
رئیس ادره استثنایی شهر تهران بیان کرد: حدود 6 هزار و 200 نفر از تعداد مذکور مشکوک به مشکل هستند و برای تشخیص به مرحله تخصصی ارجاع داده شده اند و بالای 99 درصد این دانش آموزان با بحث های مشاوره ای در مدارس عادی ثبت نام می شوند.
پرویزی عنوان کرد: برای اولیای دانش آموزان که به هر دلیلی نتوانستند دانش آموزان خود را به مراکز سنجش ببرند 5 پایگاه درنظر گرفته شده تا آخر مهرماه دانش آموزان خود را در این مراکز ثبت نام و سنجش کنند.
رئیس اداره استثنایی شهر تهران تصریح کرد: پایگاه های قدس در منطقه 11، راضی در منطقه 3، رجایی در منطقه 15 و شهدا در منطقه 5 از جمله این پایگاه ها هستند.
وی همچنین اضافه کرد: پایگاه های پیش دبستانی امسال از نیمه شهریورماه به صورت جدی بحث های ارزیابی نوآموزان پیش دبستانی را دنبال می کند.
پرویزی بیان کرد: برای ثبت نام و اجرای طرح سنجش سلامت نوآموزان پیش دبستانی 5 پایگاه ساریخانی در منطقه 5، امام سجاد در منطقه 4، ادغایی در منطقه 15، دکتر قریب در منطقه 18 و سیدین در منطقه 14 در نظر گرفته شده است.
وی اظهار کرد: پس از این مرحله ثبت نام نوآموزان در بحث سامانه سنجش انجام و ارزیابی سنجش جسمانی پیگیری می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار