رئیس اداره محیط زیست شهر تهران به پانا خبر داد؛

هشدار درخصوص افزایش نخاله های ساختمانی درپایتخت/محل دفن پسماندها

رئیس اداره محیط زیست شهر تهران درباره مصوبات اخیر کارگروه پسماندهای شهری گفت: تولید پسماندهای ساختمانی روز به روز در حال افزایش است و شهرداری تهران باید گزارش مدیریت پسماندهای ساختمانی را به کارگروه ارائه دهد.

کد مطلب: ۵۲۶۹۹۳
لینک کوتاه کپی شد

محمدحسین بازگیر در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، با بیان اینکه نخاله های ساختمانی یکی از معضلات جدی پایتخت در حوزه پسماندهاست، اظهار داشت: نخاله های ساختمانی ناشی از فعالیت ساخت و ساز و آوارهای ناشی از تخریب ساختمان ها در شهر تهران رو با حجم ساخت و سازی که می شود، رو به افزایش است و هنوز نتوانسته ایم برای مدیریت پسماند ساختمانی عملکرد مناسبی داشته باشیم.


رئیس اداره محیط زیست شهر تهران افزود: نخاله های ساختمانی در آینده مشکلات زیادی برای شهر تهران به وجود می آورد که نیاز داریم این بخش با همکاری شهرداری ساماندهی شود و در جلسه اخیر کارگروه پسماندهای شهری نیز به این مساله اشاره شد.


وی با تأکید بر اینکه نیاز داریم تا مصوبات قانونی کارگروه پسماند هر چه سریعتر عملیاتی شود، گفت: مدیریت نخاله های ساختمانی از لحاظ کاهش تولید و ساماندهی این نوع از پسماند به برنامه ریزی نیاز دارد که در آخرین جلسه کارگروه پسماند مقرر شد تا شهرداری گزارشی از روند مدیریت نخاله های ساختمانی به کارگروه ارائه کند.


به گفته بازگیر، نخاله های ساختمانی در شهر تهران روزانه در سرویس های مختلف به گودهای آبعلی و مراکز دپوی نخاله در شرق و غرب تهران سرریز می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار