استاندار سمنان:

معلمان نزد خداوند جایگاه فوق العاده ای دارند

استاندار سمنان در آئین تجلیل از معلمان نمونه استان سمنان گفت: معلمان نزد خداوند جایگاه فوق العاده ای دارند و احترام به جایگاه معلم یک ضرورت است.

کد مطلب: ۴۹۵۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، محمدرضا خباز، در سی و دومین یادواره بزرگداشت مقام معلم استان افزود: انسان ها با وجود معلمان کشور بعنوان آینده سازان به مقام و منزلت می رسند و در واقع همه افراد جامعه مدیون معلمین هستند.
وی افزود: من معلم بودم و افتخار می کنم که با شغل معلمی بازنشسته شدم و خداوند منان را بسیار سپاسگزارم که مسیر زندگی مرا معلمی قرار داد.
استاندار سمنان، احترام به معلم و جایگاه معلمان را مورد تاکید قرار داد و افزود: در مسیر علم و تربیت و عرفان و همه کسانی که امروز به جایگاهی رسیدند، از مقام معلم است و تامین رفاه و معیشت معلمان، باید اولویت مسئولان باشد.
خباز با بیان اینکه در همه دنیا کسی وجود ندارد که مدیون معلم نباشد، گفت: اگرچه پیامبر اکرم(ص) نیز امی و نزد معلمی تربیت نشده بود، اما به مبدأ فیض عالم یعنی خداوند متعال وصل بود.
وی با بیان اینکه معلمان شغل انبیا را دارند، خاطرنشان کرد: احترام به جایگاه معلم یک ضرورت است و احترام به مقام معلم برکت در زندگی را به دنبال دارد.
استاندار سمنان با اشاره به نقش بسیار مهم معلمان در تربیت و پرورش کودکان گفت: معلمان با نوع آموزش و همچنین تربیت کودکان می توانند نقش بسیار مهمی در ساختن آینده کشور داشته باشند و با تعلیم خود انسان های بزرگی را پرورش دهند.
خباز با اشاره به سطح آموزش وپرورش استان در مقایسه با کشور خاطرنشان کرد:سطح نظام تعلیم وتربیت در استان سمنان به مراتب بالاتر از کشوراست وشاخص های برتر گویای این مطلب است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار