مدیر کل میراث فرهنگی استان مرکزی خبر داد:

محلات از برجسته‌ترین شهرهای کشور در گردشگری /برپایی نمایشگاه گل

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: اقداماتی برای معرفی محلات به عنوان یکی از شهرهای برجسته کشور در امر گردشگری در حال انجام است و این اداره کل به منظور دعوت از آژانس‌های مسافرتی که در زمینه توریسم فعالیت می‌کنند آمادگی لازم را دارد.

کد مطلب: ۴۸۳۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، سید محمد حسینی افزود: چهاردهمین نمایشگاه گل محلات از تاریخ 8 تا 11 اردیبهشت ماه سالجاری در محل پایانه صادراتی گل و گیاهان محلات از ساعت 10 تا 21 پذیرای دوستداران و علاقمندان به گل است.
وی ادامه داد: مدیران تورهای گردشگری می‌توانند با پتانسیل‌های این شهر آشنا شوند و از این طریق زمینه‌ساز ورود گردشگران خارجی به محلات در حاشیه نمایشگاه گل باشیم.
وی بیان کرد: برپایی این نمایشگاه به منظور حفظ رتبه محلات در بخش تولید و صادرات گل و گیاه یسیار حائز اهمیت است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی اظهار داشت: این اداره کل با توزیع بروشورهای معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان محلات و سایر شهرهای استان و حضور فعال راهنمایان گردشگری تلاش خواهد کرد تا بازدیدکنندگان این نمایشگاه را با جاذبه های طبیعی و تاریخی استان مرکزی آشنا کند و زمینه حضور سرمایه گذاران به استان فراهم شود.
حسینی ابراز داشت: در این راستا بایستی بین تمامی دستگاه‌های مربوطه و مسئولان و مدیران استانی یک هم‌افزایی و تعامل مناسب وجود داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار