باحضوراستاندارالبرزومسئولان فدراسیون اسکی انجام شد؛

برگزاری آیین اختتامیه جام جهانی اسکی روی چمن دیزین

خبرگزاری پانا:آیین اختتامیه مسابقات جام جهانی اسکی روی چمن که از روزپنجشنبه به میزبانی استان البرز آغاز شده بود، با حضور استاندار البرز و مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

کد مطلب: ۳۸۱۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا، این رقابتها به عنوان سومین مرحله مسابقات جهانی اسکی روی چمن از روزپنجشنبه باحضور تیم هایی از جمهوری چک ،اتریش، ایتالیا، سوئیس، اسلواکی و ایران به میزبانی استان البرز در پیست بین المللی دیزین آغاز شده بود.

مراسم اختتامیه این مسابقات ظهر امروز با حضور مهندس طهائی استاندار البرز، رضا گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز، طالبی رئیس فدراسیون اسکی، دارابی مشاور عالی وزیر ورزش و جوانان و عضو هیات رئیسه فدراسیون اسکی و جمع کثیری از ورزشکاران، علاقه مندان و مسئولان استانی و محلی برگزار شد.

در رقابتهای روز پایانی جام جهانی اسکی چمن در رشته مارپیچ بزرگ، سید مرتضی جعفری با زمان 51/09 موفق شد برای نخستین بار در تاریخ اسكی ایران به مدال طلای جام جهانی این رشته دست پیدا كند. جعفری روز پنجشنبه نیز موفق به کسب مدال نقره رشته مارپیچ سرعت شده بود.

پس از وی ادوارد فارو با زمان 51/78 دوم شد و مایكل اشتوكر اتریشی با زمان 51/98 به رتبه سوم رسید.

در بخش بانوان و در رشته مارپیچ بزرگ نیز باربارا میکوا از اسلواكی به مدال طلا رسید، ژاكلین گرلاچ و آنتونیا مانزونی از اتریش به ترتیب دوم و سوم شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار