رویداد سالانه تبلیغات و بازاریابی؛ پیشران تازه بازارهای صادراتی در آستانه آغاز

تهران (پانا) - بیست‌ و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی تبلیغات و برند‌سازی هفته آینده در تهران برگزار می‌شود، رویدادی با حضور شرکت‌های داخلی، خارجی و دانش‌بنیان که مأموریت دارد مسیرهای جدید فروش، توسعه صادرات و تاکتیک‌های نوین بازاریابی را پیش‌روی فعالان اقتصادی قرار دهد.

کد مطلب: ۱۶۴۲۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد
رویداد سالانه تبلیغات و بازاریابی؛ پیشران تازه بازارهای صادراتی در آستانه آغاز

به گزارش ستاد خبری و اطلاع رسانی: سید علی اعتدالی،رئیس ستاد برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی با اشاره به اینکه این رویداد با شعار" تبلیغات، تحول، رونق کسب کار" برپا می شود،گفت: در این نمایشگاه علاوه بر شرکت های داخلی، شرکت ها و نمایندگی کشورهای چین و هنگ کنگ حضور و مشارکت دارند.

وی افزود: این نمایشگاه با حضور و مشارکت بیش از ۱۵۰ شرکت داخلی و خارجی و همچنین مشارکت شرکت های دانش بنیان از ۲۲ تا ۲۵ آذرماه، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

اعتدالی با بیان اینکه همزمان با این نمایشگاه بیش از بیست کارگاه علمی آموزشی با حضور استادان نامی این حوزه برگزار خواهد شد، گفت: در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات که با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت صمت برگزار می شود، برترین شرکت ها در حوزه های صنعت تبلیغات و بازاریابی و برند سازی گردهم می آیند و نوین ترین دستاوردهای خود را عرضه و به نمایش می گذارند.

وی افزود: در این نمایشگاه آژانس های تبلیغاتی، بازاریابی و مشاوره،کانون های تبلیغاتی،دیجیتال مارکتینگ، مولتی مدیا، فن آوری اطلاعات، تبلیغات محیطی، محاطی،ماشین آلات و تجهیزات وابسته، هدایای تجاری، تبلیغات کالاهای صادراتی، برندهای تجاری و تبلیغاتی و دیگر شاخه های مرتبط ارائه خواهد شد.

رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه خاطر نشان کرد: ارائه راهکارهای حفظ بازارهای صادراتی، آشنایی با فنون نوین بازاریابی، ارتقاء سطح دانش بازاریابی و تبلیغات، حمایت از صنعت تبلیغات، شناخت تاکتیک های بازاریابی و ارتقاء فروش، آموزش تبلیغات و بازاریابی، آشنایی با جدیدترین تحولات بین المللی تبلیغات و بازاریابی و توسعه صادرات،مهمترین اهدافی برپائی این رویداد است.

اعتدالی افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، قرار است چند هیات بازرگانی از کشور های همسایه با حضور در این نمایشگاه، ضمن بازدید از غرفه ها و سالن ها، با شرکت های ایرانی وارد مذاکره شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه اگر قرار است از تولید حمایت کنیم، باید پیش از هر چیز مسیر فروش را هموار کنیم، گفت: تولید زمانی جان می‌گیرد که بازارش زنده باشد، مشتری مسیرش را پیدا کند و برند بتواند روایت خود را بسازد و و اینجاست که نقش چنین نمایشگاهی برجسته می‌شود.

وی افزود: نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی جایی است که تولیدکنندگان می‌توانند دیده شوند، فروشندگان می‌توانند فرصت بسازند و بازار می‌تواند دوباره نفس بکشد و در واقع این رویداد حلقه‌ی اتصال ایده تا بازار است؛ پلی میان خلاقیت، تولید و اقتصاد واقعی.

گفتنی است بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تبلیغات و بازاریابی از ۲۲ تا ۲۵ آذرماه هر روز از ساعت ۸ تا ۱۶در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار