مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در گفتوگو با پانا:
مخاطبان اصلی پروژه «۴۰،۴۰» باشگاه استقلال دانشآموزان هستند/ اجرای طرح در ۴۰ منطقه روستایی برای شناسایی نوابغ فوتبالی
تهران (پانا) - مدیرعامل باشگاه استقلال تهران با بیان اینکه مخاطبان اصلی پروژه «۴۰،۴۰» این باشگاه دانشآموزان هستند از اجرای این طرح در در ۴۰ محله و منطقه روستایی خبر داد و گفت هدف طرح ایجاد شرایطی است تا بتوانیم از این ظرفیتها نهایت بهره و استفاده را در راستای پشتوانهسازی برای فوتبال کشور داشته باشیم.
علی تاجرنیا در گفتوگو با پانا درباره نقش آموزش و پرورش در توسعه ورزش قهرمانی، گفت: «آموزش و پرورش، نقش بسیار مهمی در تقویت زیربنای فوتبال ایران در گذشته داشته است، ولی الآن مسابقات فوتبال آموزشگاهها در قالب رقابتهای المپیادها و استعدادهای برتر آموزش و پرورش، کمرنگ شده است.»
مدیرعامل باشگاه استقلال افزود: «ظرفیت دانشآموزان در رشتههای مختلف ورزشی، از طریق نگاه ویژه به ورزش دانشآموزی باید شناسایی شود، اتفاقات خوبی در این راستا با تشکیل فدراسیون ورزشهای دانشآموزی افتاده است.»
تاجرنیا تاکید کرد: «اگر ورزش دانشآموزی، پیوند خوبی با بخش حرفهای داشته باشد، با سرعت بیشتری اتفاقات خوب رقم خواهد خورد.»
مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به فعالیت استقلال در بحث استعدادیابی با محوریت دانشآموزان و نوجوانان تصریح کرد: «باشگاه استقلال اخیراً یک همکاری و تفاهم در اجرای پروژه ۴۰،۴۰ با ستاد اجرایی این طرح منعقد کرده است. این طرح در ۴۰ محله و منطقه روستایی در راستای کشف استعدادهای فوتبالی در سنین نوجوانی در حال اجراست.»

مدیرعامل باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه مخاطب اصلی طرح «۴۰،۴۰» در بحث شناسایی نوابغ فوتبالی، دانشآموزان هستند، اضافه کرد: «هدف طرح ایجاد شرایطی است تا بتوانیم از این ظرفیتها نهایت بهره و استفاده را در راستای پشتوانهسازی برای فوتبال کشور داشته باشیم. هدف اصلی، بهرهگیری ویژه از این استعدادهاست.»
ارسال دیدگاه