رئیس شورای دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:
تشریح برنامهها و اهداف کمیسیون فضاهای آموزشی و تربیتی شورای دانشآموزی کهگیلویه و بویراحمد
یاسوج (پانا) – رئیس دوازدهمین دوره مجلس دانشآموزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در نشست اخیر این مجلس، فعالیتها و برنامههای کمیسیون فضاهای آموزشی و تربیتی استان بررسی و چالشهای مدارس مناطق کمبرخوردار مورد بحث قرار گرفت.

پریا فریدونی در گفتوگو با پانا اظهار کرد: «در این نشست، اعضا ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجامشده در حوزه بهبود فضاهای آموزشی، فرهنگی، بهداشتی و ورزشی مدارس استان، به بررسی مشکلات موجود در مدارس مناطق محروم پرداختند.»
وی افزود: «در ادامه، شرح وظایف کمیسیون فضاهای آموزشی و تربیتی بر اساس فرم رسمی دبیرخانه مجلس دانشآموزی کشور تشریح شد. این وظایف شامل محورهایی از جمله شناسایی مشکلات مدارس، ارائه راهکارهای کاربردی برای توسعه فضاهای آموزشی و تعامل مؤثر با ادارهکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در راستای رفع مشکلات قطب کشوری است.»
رئیس مجلس دانشآموزی استان با اشاره به تصمیمات اداری این نشست گفت: «بهمنظور نظمبخشی به فعالیتها، تقسیم کار میان اعضا برای بازنگری و سادهسازی صورتجلسهها و مصوبات از مهر ۱۴۰۳ تا شهریور ۱۴۰۴ انجام شد. اعضا موظف شدند مصوبات پیشین را بازخوانی و بازنویسی کنند تا در گزارش نهایی سالانه مورد استفاده قرار گیرد.»
فریدونی با اشاره به بخش پایانی نشست تصریح کرد: «در این بخش، درباره نحوه برگزاری جلسات میزگردی و تشکیل کمیتههای شورایی در شهرستانها بحث و تبادل نظر شد. هدف از این برنامهها، ایجاد ارتباط مؤثر میان نمایندگان شهرستانها، تبادل نظر درباره مسائل آموزشی و هماهنگی برای اجرای طرحهای فرهنگی و تربیتی است.»
وی در پایان بر لزوم فعالسازی کمیتههای شورایی مدارس برای پیگیری مصوبات و افزایش مشارکت دانشآموزان در تصمیمسازیهای آموزشی و تربیتی تأکید کرد.
ارسال دیدگاه