بیش از 45 قلیان سرا وقهوه خانه مختلف در نیشابور پلمپ شد

خبرگزاری پانا: درراستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی وتشدید اقدامات کنترلی بر واحد های صنفی مختلف از ابتدای سال جاری 45قلیان سرا وقهوه خانه مختلف درشهرستان نیشابور پلمپ شد.

کد مطلب: ۱۶۱۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابوردر تشریح این خبر گفت: بااشاره به اینکه قلیان وسیگار زمینه بروز آسیب های جبران ناپذیر برای جوانان است باعرضه قلیان درپارک ها واماکن عمومی برخورد خواهیم کرد.

سرهنگ حسینی با اشاره به پلمپ 45 واحدقهوه خانه مختلف از ابتدای سال جاری در شهرستان نیشابوربیان داشت:این طرح باهدف مقابله با تخلفات و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی انجام شده است. و این قهوه خانه ها به علت فعالیت غیر قانونی و عدم توجه به قوانین و ضوابط ابلاغی در نقات و بخش های مختلف پلمپ و از فعالیت صنفی مالکان این واحد ها نیز جلوگیری به عمل آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان با بیان اینکه اجرای طرح های پاکسازی و جمع آوری قلیان در پارکها و صنوف شهرستان به صورت مستمر ادامه دارد گفت: پلیس با اقتدار تمام با هرگونه تهدید اجتماعی برخورد کرده و برای تحقق جامعه ای ایمن و سالم از هیچ کوششی فروگذاری نخواهد کرد. و شهروندان میتوانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن 110 و با سیستم پیامکی جدید پلیس به شماره ی 110 پیامک کنند.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار