ناظران بیمه آماده پاسخگویی و رسیدگی به شکایات زائران اربعین هستند

تهران (پانا) - بیمه مرکزی اعلام کرد: در راستای تسهیل خدمت‌رسانی و ارتقای رضایتمندی در مسیر سفر معنوی کربلا، ناظران بیمه مرکزی با استقرار تیم‌های تخصصی در مرزهای ایران و عراق و شهرهای نجف و کربلا، آماده پاسخ‌گویی و رسیدگی به شکایات بیمه‌ای زائران هستند.

کد مطلب: ۱۵۹۲۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
ناظران بیمه آماده پاسخگویی و رسیدگی به شکایات زائران اربعین هستند

بیمه مرکزی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به اطلاع زائران اربعین حسینی می‌رساند، مسافران زیارت اباعبدالله الحسین(ع) در صورت داشتن هرگونه نظر، پیشنهاد یا شکایت در خصوص روند ارائه خدمات بیمه‌ای می‌توانند از یکی از روش‌های زیر برای ثبت و پیگیری موضوع اقدام نمایند:

۱) ثبت شکایت از طریق بخش شکایات در سایت رسمی بیمه مرکزی

۲) ثبت شکایت از طریق برنامه کاربردی «همیار اربعین» سازمان حج و زیارت (با انتخاب بخش بیمه اربعین و کلیک روی لینک سامانه ثبت شکایات بیمه مرکزی)

۳) مراجعه به سامانه «سماح» و استفاده از لینک اختصاصی ثبت شکایات بیمه مرکزی

۴) تماس مستقیم با ناظران مستقر در شهرهای نجف و کربلا از طریق شماره تماس‌های زیر:

۰۷۸۷۷۷۵۰۸۴۱، ۰۷۸۸۲۵۷۲۹۱۳، ۰۷۸۷۷۷۶۰۸۴۹، ۰۷۸۸۲۵۷۲۸۵۱، ۰۷۸۸۲۵۷۲۸۴۱

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار