همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) و دهه کرامت برگزار شد

رقابتی مهیج برای حل یک معما در «خانم مهندس‌ها»

تهران (پانا) - مدیریت فرهنگی، هنری منطقه 10، فرهنگسرای عطار نیشابوری با مشارکت موسسه علی بن موس الرضا علیه السلام به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) و دهه کرامت ، رقابت مهیج «خانم مهندس ها » را برگزار کرد .

کد مطلب: ۱۳۷۴۴۲۷
لینک کوتاه کپی شد
رقابتی مهیج برای حل یک معما در «خانم مهندس‌ها»

در این رقابت مهیج، نوجوانان دختر مقطع متوسطه اول در گروه های چند نفره با هم متحد و نسبت به حل یک مساله علمی به رقابت پرداختند.

این رویداد به دبیری خانه فرهنگ توحید ، در قالب یک رقابت مهیج برای حل یک معما و با مشارکت موسسه علی بن موسی الرضا علیه السلام، همزمان با دهه کرامت و میلاد حضرت معصمومه (س) در روز شنبه مورخ 30 اردیبهشت اجرا شد.

هدف از اجرای این رقابت، شکل‌گیری هویت جمعی در نوجوان، تقویت اعتماد به نفس و خوداتکایی در نوجوان با اهمیت دادن به هویت فردی وی که شامل توانمندی‌های بالقوه و بالفعل است، توجه دادن نوجوان به مساله تولید، به جای همیشه مصرف‌کننده نق نقو بودن، لذت و رضایتمندی واقعی و ماندگار را در جای درست خود جستجو کردن و در بستر تولید، توانمندی، اتکا به فکر و مهارت و نیروی خود، کار و تلاش به صورت گروهی بود. در نهایت حتی اگر برنده هم نشد، یک روز پرماجرا و پرهیجان و ماندگار در حافظه را سپری کند و تقویت حس کارآمد بودن و امیدواری به جای ناکارآمدی و ناامیدی در او شکل بگیرد.

دانش آموز خبرنگار: آرمیتا رزاقیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار