همایش تجلیل از فرهنگیان به مناسبت هفته معلم در فاروج برگزار شد

فاروج(پانا) - نماینده مجلس شهرستان فاروج، روز معلم را به جامعه معلمین شهرستان تبریک گفت و اظهار کرد زحمات معلمین عزیز در قالب الفاظ توصیف شدنی نیست.

کد مطلب: ۱۳۶۸۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد
همایش تجلیل از فرهنگیان به مناسبت هفته معلم در فاروج برگزار شد

علی آذری؛ ضمن طلب توفیق از خدا جهت رفع موانع در حوزه تصویب طرح رتبه بندی بیان کرد: همچنان در تلاش هستیم تا نواقص آن را مرتفع کنیم.

وی افزود: سعی کرده ایم که توجه ویژه به طرحهای اساسی از باب وظیفه علمی و آماده کردن زیرساخت‌ها از باب وظیفه منطقه‌ای داشته باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی ضمن گرامیداشت روز معلم و ابراز خرسندی در جمع طلایه داران حوزه تعلیم و تربیت، اذعان کرد: آموزش و پرورش سنگ بنای آموزش و تربیت در کشور و همچنین نهاد مولد نیروی انسانی است که ماموریت آن با سایر دستگاه ها و نهادها متفاوت است.

ابوالقاسم اکبری؛ معلمین را معماران تعلیم و تربیت خطاب کرد و به نقل قول از سخنان رهبر انقلاب یادآور شد: هر چقدر در این حیطه وقت بگذاریم باز هم کم است، چرا که نگاه ما به آموزش و پرورش نباید نگاه هزینه‌ای باشد بلکه باید دیدگاه سرمایه گذاری داشت.

حجت الاسلام و المسلمین نایب علی نوروزی روز معلم را به فرهیختگان این حوزه تبریک گفته و تصریح کرد: معلمان الفبای ایثار و ازخودگذشتگی بوده اند تا درس ایثار را به شاگردان یاد دهند و همواره شاهد بوده ایم که معلمان جان خود را در مسیر تعلیم و تربیت به خطر انداختند تا رسالت خود را به نهایت برسانند و ما این مجاهدت ها را فراموش نخواهیم کرد.

امام جمعه شهر فاروج در پایان نیز اظهار کرد: معلم و معلمی شایسته اکرام و تکریم است و وظیفه مسئولین و دولت هم تکریم مقام و جایگاه معلم هست چرا که باید در این راستا طرح اجرای رتبه بندی آسیب شناسی و رفع شود.

علی اکبر نیازی ریئس آموزش و پرورش شهرستان فاروج با تبریک روز معلم و قدردانی از زحمات معلمین گرانقد حرفه معلمی را عشق عنوان کرد و تصریح کرد: عشقی که با آن در کنار دانش آموزان و در محیط مدرسه هر روز شاهد رشد و بالندگی و ارتقاء توانمندی همه‌ جانبه آنها هستیم و این هدف برای ما کفایت می کند.

گفتنی است در پایان این مراسم از معلمین نمونه و مقام آور تقدیر به عمل آمد.

خبرنگار: فاطمه نیکنام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار