سرپرست سازمان نوسازی مدارس کشور:

درب مدارس به‌روی گروه‌های جهادی دارای برنامه باز است

گروه‌های جهادی، حل مسئله‌ای هستند و باید از کارهای کلیشه‌ای پرهیز کنند و به‌دنبال حل معضلات و مشکلات به‌صورت ریشه‌ای و بنیادی باشند‌

زاهدان (پانا) - سرپرست سازمان نوسازی مدارس کشور گفت جریان‌سازی محتوایی و فرهنگی در مدارس برای آگاهی‌بخشی و تبیین شرایط موجود یک ضرورت است و درب مدارس برای فعالیت گروه‌های جهادی دارای برنامه باز خواهد بود.

کد مطلب: ۱۳۲۲۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
درب مدارس به‌روی گروه‌های جهادی دارای برنامه باز است

در سفر سرپرست سازمان نوسازی مدارس کشور به زاهدان، گروه‌های جهادی و فعالان مدرسه‌سازی استان با حمیدرضا خان‌محمدی نشست هم اندیشی برگزار کردند. سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اظهار کرد: امروز بیش از پیش حساسیت کار در مدارس و دانشگاه‌ها و ضرورت توجه به این دو نهاد علمی و تربیتی احساس می‌شود و دشمن نیز بر این موضوع تمرکز کرده است.

وی افزود: اعتقاد داریم گروه‌های جهادی، حل مسئله‌ای هستند و باید از کارهای کلیشه‌ای پرهیز کنند و به‌دنبال حل معضلات و مشکلات به‌صورت ریشه‌ای و بنیادی باشند.

خان‌محمدی ادامه داد: برای مقابله با هجمه‌های دشمن باید همه در کنار هم باشیم و موضوع دشمن‌شناسی و شیوه‌های مبارزه با دسیسه‌های آنان را جدی دنبال کنیم.

سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بیان کرد: دشمن رشد و پیشرفت ما را در ابعاد و زوایای مختلف هدف گرفته و برای برون‌رفت از این شرایط، تبیین، روشنگری و آگاهی بخشی لازم است.

وی خاطرنشان کرد: قرارگاه عدالت تربیتی در راستای انجام وظایف محوله وظیفه سنگینی بر عهده دارد و گروه‌های جهادی حافظ بیت المال هستند.

خان‌محمدی گفت: یکی از اولویت‌های کاری در مجموعه نوسازی مدارس، ضرورت برقراری ارتباط و تعامل بین مجامع خیرین مدرسه‌ساز با گروه‌های جهادی و تقویت این فرآیند خواهد بود.

سرپرست سازمان نوسازی مدارس کشور اظهار کرد: امروز باید از موضوع مساوات گذر کرده و به‌دنبال پیاده کردن عدالت باشیم و عدالت به‌معنی رساندن حق به ذی‌حق است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار