مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌ شمالی:

با همراهمی همه می‌توان عقب‌افتادگی گذشته را جبران کرد

شیروان (پانا) - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌ شمالی اظهار کرد در مدیریت انقلابی و جهادی، با همراه شدن همه دل‌ها، می‌توان عقب‌افتادگی‌های گذشته را نیز در کوتاه‌مدت جبران کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۶۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
با همراهمی همه می‌توان عقب‌افتادگی گذشته را جبران کرد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا و با طرح این سوال که چرا شهیدان رجایی و باهنر ماندگار شدند و ما هنوز بعد از ۴۰ سال، به عنوان یک الگو و مسیر روشن به آنان چشم دوخته و تمجید می کنیم، بیان کرد: شهید رجایی فقط ۲۸ روز فرصت ریاست جمهوری این کشور را داشت و رجاییِ دستفروش با رجاییِ رئیس جمهور هیچ تفاوتی نکرد و در هر جایی که بود، چه در حرفه معلمی، کار سیاسی، اعتقادی و حتی در زندان هم رجایی بود. همه مسئولان باید مثل شهیدان رجایی و باهنر باشند.

تقی صادقی در ادامه با بیان اینکه شهید رجایی وقتی هم که رئیس جمهور شد فراتر از جایگاه ها و پست ها بود و برای خدا کار می کرد و نوکر و خادم این ملت بود، عنوان کرد: وی حاضر نشد از بیت المال در خانه اش کولری آبی نصب کند و حتی فرزندانش هم حق استفاده از امکانات دولتی را نداشتند.

وی با اشاره به انواع الگوهای مختلف مدیریتی در جامعه و گره خوردن معیشت مردم به تصمیم مدیران گفت: یک روش مدیریتی برگرفته از مدیریت اسلام ناب محمدی(ص) و همان روش مدیریت انقلابی و جهادی شهیدان رجایی و باهنر است که آمدند تا به مردم خدمت کنند و اگر چه دشمنان با ترور، آنان را حذف فیزیکی کردند اما غافل از اینکه شهیدان، نهال انقلاب را با خون آبیاری کرده و در جامعه، جوش و خروش و حرکت می آفریند.

صادقی با تأکید بر اینکه هر گاه به اسلام ناب روی آوردیم برای ما پیروزی پشت پیروزی بوده است، افزود: با امتحان کردن این الگو چه در داخل و چه در خارج، برای همیشه جواب گرفتیم و با این الگوی مقاومت بود که شهید سلیمانی، خودش مکتب ساز شد و موجب شد تا پیروزی های موفقیت آمیزی برای ایران به دست آورد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در پایان تصریح کرد: امروز ما به مدل مدیریتی زمان شهیدان رجایی و باهنر برگشته ایم و انشاالله خداوند متعال هم کمک کند تا راه شهیدان رجایی و باهنر را در پیش بگیریم و پاداش ما همان پاداشی باشد که شهیدان رجایی و باهنر گرفتند.

خبرنگار: حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار