مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان:

ترویج فرهنگ گفت‌وگو از اهداف مجلس دانش‌آموزی است

با برگزاری جلسات مجلس دانش‌آموزی خودباوری در بین دانش‌آموزان تقویت خواهد شد

اصفهان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان گفت از اهداف جلسات مجلس دانش‌آموزی، ترویج فرهنگ گفت‌وگو و یاددهی چگونه صحبت کردن، چگونه پیشنهاد دادن و چگونه انتقاد کردن است.

کد مطلب: ۱۲۹۳۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد
ترویج فرهنگ گفت‌وگو از اهداف مجلس دانش‌آموزی است

اکبر رحمتی مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان ضمن تبریک دهه ولایت در حضور اعضای مجلس دانش آموزی استان و جمعی از نمایندگان نواحی و مناطق استان اصفهان گفت: این جلسه به منظور بررسی نقاط قوت، مشکلات و انتقاد از آموزش و پرورش به مسئولین برگزار شده است که در حقیقت ما اینجا شنونده هستیم با این هدف که فرهنگ مشارکتی را بین نمایندگان مجلس و دانش آموزان تقویت کنیم تا دانش آموزان روحیه تعاون و همکاری و مسولیت پذیری را آموزش ببینند و در سطح کشور و استان مدیران خوب و توانا از این جمع در آینده‌ای نزدیک داشته باشیم.

وی بیان کرد: دومین هدف از برگزاری این جلسه ترویج فرهنگ گفت و گو بین مسئولین و چگونگی بیان کردن پیشنهادات و انتقادات است.

رحمتی تاکید کرد: ما قصد داریم از نظرات دانش آموزانی که خود در مدارس حضور دارند و مشکلات را حس می کنند، بهره ببریم و با برگزاری اینگونه جلسات خود باوری در افراد تقویت کنیم.

وی افزود: دانش آموزان با شرکت در این جلسات احساس می کنند که توانایی مدیریت و ایفا کردن پست ها و نقش های خیلی خوب در جامعه را دارند و قادر به انجام مسئولیت های مختلف فرهنگی و هنری و آموزشی هستند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان اصفهان ادامه داد: یکی از اهداف ما آشنا کردن دانش آموزان با حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی از طریق مجلس دانش آموزی است.

خبرنگاران: فاطمه سادات رضوی و زهرا سادات سلطانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار