علیرضا کریمیان درمراسم وداع با معلم نمونه منطقه ١٨:

معلم فداکار، مشعل انسانیت و مهربانی را برافروخت تا روشنی بخش مسیر همگان باشد

تهران (پانا) - در آخرین روز از اردیبهشت ماه که روز ملی اهدا عضو نامگذاری شده؛ پیکر معلم نمونه و فداکاری به خاک سپرده شد که تا آخرین لحظه زندگی فداکارانه و مجاهدانه در راه علم و آگاهی پیش رفت و با اهدا اعضا خود پس از مرگ؛ با درس عشق و ایثار، در اذهان دانش‌آموزان و جامعه معزز فرهنگیان جاودان شد.

کد مطلب: ۱۲۸۰۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد
معلم فداکار، مشعل انسانیت و مهربانی را برافروخت تا روشنی بخش مسیر همگان باشد

زینب رحمتی؛ مدیر نمونه منطقه ١٨ تهران که سال ها در نظام مقدس تعلیم و تربیت روشنی بخش مسیر دانش آموزان بود، اکنون با عمل خیراندیشانه خویش مشعل انسانیت و مهربانی را برافروخت تا روشنی بخش مسیر همگان باشد.

علیرضا کریمیان؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با حضور در مراسم پرشور بدرقه این بانوی ایثارگر ضمن ادای احترام به مقام شامخ تمام معلمان به ویژه شهدای عرصه تعلیم و تربیت و همچنین روح مرحومه زینب رحمتی؛ وی را نمونه بارزی از معنای حقیقی معلم معرفی کرد که تا پای جان وفادار به عهد خویش بود و ذره ای از مسئولیت خطیر انسان سازی فروگذار نکرد.

وی اقدام این معلم فداکار را فرصتی دوباره برای زیستن و نویدبخش ضرب آهنگ خوش زندگی به بیماران و خانواده هایی دانست که چشم انتظار امکان زندگی بوده اند و اکنون با سخاوت این بانوی بزرگوار، امید به فردایی بهتر را در وجود خود حس می کنند.

کریمیان در پایان با بیان اینکه خوشا آنان که با جسم سردشان گرمای هستی به دیگران می بخشند برای این معلم فرهیخته آرزوی آرامش روح و رحمت الهی داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار