آل هاشم: زیربنای یک انسان، در مدارس ابتدایی پایه‌گذاری می‌شود

تبریز(پانا) - نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی پایه گذاری زیربنای یک انسان را در مدارس ابتدایی دانست.

کد مطلب: ۱۲۷۷۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد
آل هاشم: زیربنای یک انسان، در مدارس ابتدایی پایه‌گذاری می‌شود

با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، مدیر کل آموزش و پرورش و رئیس شبکه بهداشت آذربایجان‌شرقیز برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد علی آل هاشم در مراسم آئین بزرگداشت هفته سلامت که در دبستان دخترانه حضرت معصومه برگزار شد با اشاره به اهمیت وجود بهداشت و سلامت در مدارس گفت: مسواک زدن در متون دینی و اسلامی ما و همچنین از لحاظ بهداشتی بسیار مهم است و توسط پیامبر اسلام و بزرگان دین توصیه شده است به طوری که پیامبر اکرم فرمودند که اگر تکرار آن سخت نبود، آنرا برای امتم واجب می کردم.

وی ادامه داد: باید بحث سلامت در مدارس و جامعه مخصوصا این روزها که کرونا در جامعه و کل دنیا وجود دارد بسیار جدی گرفته شود.

امام جمعه تبریز تربیت فرزندان برای ساختن آینده این کشور را دارای اهمیت بالایی دانست و آنرا مخصوصا درمدارس ابتدایی مهم خواند و گفت: معلمان ابتدایی کار دشوار و بسیار سختی دارند و باید در این راه تمام تلاش خود را به کار گیرند.

وی تبا عنوان اینکه زیربنای یک انسان خادم به مردم و کشور در مدارس ابتدایی ساخته می شود ادامه داد:دانش آموزان را در دوره های اول باید خوب پرورش داد و دقت بیشتری به آنان داشت تا در پایه های بعدی مسیر خودشان را خوب پیدا کنند.در کنار تحصیل باید به پرورش دانش آموزان و مسائل تربیتی هم رسیدگی کنیم و در این راستا ارتباط تنگاتنگ با والدین اهمیت زیادی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار