مدیرآموزش وپرورش دماوند:

ضرورت برنامه‌ریزی دقیق در اجرای باشکوه‌تر مراسم دهه فجر

دماوند(پانا)- در جلسه گرامیداشت ایام الله دهه فجر، مدیر آموزش و پرورش دماوند جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های این ایام، بر وحدت بین کمیته‌های تخصصی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۷۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت برنامه‌ریزی دقیق  در اجرای باشکوه‌تر مراسم دهه فجر

جلسه تخصصی رؤسای تشکل‌های دانش‌آموزی با حضور زهرا حاج‌علیرضایی رئیس سازمان دانش‌آموزی، حمید فتاح رئیس بسیج دانش‌آموزی، مهدی حاجی‌نور محمدی رئیس هلال احمر و شیرین میرزایی رئیس انجمن‌های اسلامی در دفتر مدیر آموزش وپرورش دماوند برگزار شد.

در این جلسه زهرا طاولی مدیر آموزش و پرورش دماوند ضمن تاکید بر اهمیت دهه فجر به عنوان برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی اظهار کرد: جهت برگزاری باشکوه‌تر این مراسم ضروری است که تشکل‌ها برنامه‌ریزی دقیق انجام دهند، باهم مشورت داشته باشید تا اثر بخشی کار تیم چند برابر شود و مجموعه قدرتمند‌تر و حرفه‌ای‌تر به پیش برود.

وی ادامه داد: اهمیت دادن و گرامیداشت دهه فجر، در حقیقت تجدید بیعت با آرمان‌های امام و انقلاب و عاملی برای عقب راندن دشمن، زنده نگه داشتن سنن الهی است؛ که باید همه با تمام توان و امکانات در گرامیداشت آن تلاش و کوشش کنیم.

طاولی با اشاره به برگزاری مانور یاوران انقلاب گفت: با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی دانش‌آموزان را برای اجرای هرچه باشکوه‌تر این مانور آماده نمایید، تا بتوانند شایستگی‌ها و مهارت های اجتماعی خود را به نمایش بگذارند.

وی تصریح کرد: لازم است که دقت داشته باشیم تا جزئی‌ترین تصمیم باید در جلسات مورد ارزیابی قرار گیرد و در صورت تأیید به مرحله اجرا برسد. همه اعضای کارگروه ستاد بزرگداشت دهه فجر باید جدای از فعالیت‌های سازمانی خود، در قالب این کارگروه نیز برنامه‌ریزی و همکاری کنند.

خبرنگار: فاطمه غفوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار