رئیس مجلس دانش آموزی دختران سیستان و بلوچستان عنوان کرد:

تشکل‌های دانش‌آموزی می‌توانند پل ارتباطی بین شورای شهر و مردم باشند

ایرانشهر (پانا) - رئیس مجلس دانش‌آموزی دختران سیستان و بلوچستان گفت تشکل‌های دانش‌آموزی می‌توانند بین شورای اسلامی شهر و جوانان و نوجوانان و سایر اقشار مردم به مثابه یک پل ارتباطی عمل کنند.

کد مطلب: ۱۲۳۲۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد
تشکل‌های دانش‌آموزی می‌توانند پل ارتباطی بین شورای شهر و مردم باشند

زهرا سلطان آبادی در نشست صمیمی نمایندگان مجلس دانش آموزی با اعضای شورای اسلامی شهر شهرستان ایرانشهر اظهار کرد: تشکل های دانش آموزی بستری مناسب برای ایجاد پویایی و نشاط در جامعه است چرا که دانش آموزان به صورت کاملا داوطلبانه در این فعالیت‌ها شرکت می کنند و می توانند این انرژی و روحیه را به جامعه تزریق کنند.

وی افزود: تشکل های دانش آموزی در تعاملی دوسویه می توانند مانند یک پل ارتباطی دیدگاه‌ها و مطالبات مردم را به شوراهای اسلامی شهر و روستا و از طرفی عملکرد و انتظارات شوراها را به مردم منتقل کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر ایرانشهر نیز در این نشست به اهمیت ارتباط تنگاتنگ تشکل های دانش آموزی با شورای اسلامی شهر اشاره کرد و گفت: برای بالندگی مدیریت شهری در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، یکی از برنامه شورای اسلامی شهر این است که به پای درد و دل تمام اقشار جامعه بنشیند.

عبدالحق کلکلی افزود: با توجه به این که ایرانشهر به عنوان جوان ترین شهر کشور انتخاب شده است؛ ارتباط هر چه بیشتر دستگاه های دولتی، شورای اسلامی شهر، ادارات دولتی و ... با جوانان و نوجوانان موجب ارتقای شاخص های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و ... می شود.

گفتنی است در این دیدار نمایندگان مجلس دانش آموزی ضمن ارائه نحوه فعالیت مجلس دانش آموزی، سازمان دانش آموزی، خبرگزاری پانا، کانون های دانش آموزی هلال احمر و دیگر تشکل ها با تاکید بر اهمیت اتحاد و کارگروهی مطالباتی از قبیل برگزاری همایش مطالبات دانش آموزان به عنوان شهروندان جوان، بازدید هفتگی اعضای شورای شهر از مدارس متوسطه اول و دوم، بهبود بخشیدن‌ به وضعیت کتابخانه های عمومی شهر و برگزاری دوره های آموزشی مانند خبرنویسی و ... را مطرح کردند که از سوی اعضای شورای اسلامی شهرستان ایرانشهر نیز مورد قبول واقع شد.

خبرنگار دانش آموز: زهرا سلطان آبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار