کسب رتبه سوم کشوری در ارزیابی عملکرد فعالیت‌های امور تربیتی استان‌های کشور

بجنورد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی از کسب رتبه سوم کشوری در ارزیابی عملکرد فعالیت‌های امور تربیتی استان‌های سراسر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۳۰۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه سوم کشوری در ارزیابی عملکرد فعالیت‌های امور تربیتی استان‌های کشور

محمد عقیقی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان، با اعلام این خبر اظهار کرد: خوشبختانه سال گذشته با وجود بیماری کرونا رتبه های بسیار خوبی از سوی دانش آموزان فرهیخته و همکاران توانمند در مسابقات و جشنواره های مختلف، در سطح دبیرخانه های کشوری کسب شده که این مهم جز با تلاش ها و برنامه ریزی و مدیریت خوب کلیه عزیزان، روسای ادارات معاونت پرورشی و فرهنگی استان و تمامی معاونین و مربیان پرورشی و همکاران و دانش آموزان پرتلاش شهرستان ها و مناطق استان محقق نمی شد.

محمد عقیقی اضافه کرد: اجرای برنامه ها مطابق با سند تحول بنیادین و کسب رتبه های مختلف از جمله کسب رتبه اول پوستر هفتمین جشنواره تفکر و سبک زندگی کشور (دبیرخانه استان یزد)، کسب رتبه دوم و شایسته تقدیر نهمین جشنواره تجارب برتر کشور (دبیرخانه استان گیلان) و فعالیت خوب و چشمگیر در سرگروه های فعالیت های پرورشی (دبیرخانه استان اصفهان) و سرگروه های درس تفکر و سبک زندگی (دبیرخانه استان یزد) و اجرای مناسب برنامه های هفته تربیت اسلامی شهرستان ها و استان، سازماندهی نیروی انسانی، پاسخگوئی به موقع به مکاتبات اداری وزارت و... از اهم فعالیت های امور تربیتی است که در ارزیابی شاخص های مربوطه مورد توجه قرار گرفته و در کسب این رتبه بسیار تاثیرگذار بوده است.

وی افزود: بر خود فرض می دانم از تلاش ها و زحمات همه همکاران، معاونان و مربیان پرورشی مدارس، مشاوران، معاونان پرورشی و تربیت بدنی و مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق، کارشناسان مربوطه، رئیس اداره و کارشناسان اداره امور تربیتی و در راس مجموعه از رهنمودهای ارزشمند مدیرکل محترم بخاطر کسب این موفقیت، صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار