معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشمر:

شورای دانش‌آموزی بستر مشارکت پذیری را فراهم می‌کند

کاشمر(پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش کاشمر گفت شورای دانش‌آموزی بستر مشارکت پذیری را فراهم می‌کند و اگر مشارکت پذیری نباشد، هیچ فردی نمی تواند سهم خود را در جامعه ایفا کند.

کد مطلب: ۱۲۳۰۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد
شورای دانش‌آموزی بستر مشارکت پذیری را فراهم می‌کند

حامد ناصری، معاون پرورشی و تربیت بدنی اموزش و پرورش کاشمر، در مراسم برگزاری انتخابات بیست و چهارمین دوره شورای دانش آموزی گفت: انتخابات دانش آموزی بستر مشارکت پذیری است و مشارکت پذیری یعنی تمام دانش آموزان از مقطع ابتدایی تا مقطع متوسطه دوم در رویداد مهم تعیین نمایندگان خودشان برای رساندن حرفشان به مسئولین مشارکت کرده و ایفای نقش‌کنند. چرا که مشارکت آنها آینده ساز است، برای خود آنها و بسیاری از اتفاقات خوب را دانش آموزان می توانند با مشارکت جویی در مدرسه رقم بزنند و شورای دانش آموزی بستر مشارکت پذیری را فراهم می کند. بنابراین اگر مشارکت پذیری نباشد، هیچ فردی نمی تواند سهم خودش را در جامعه ایفا کند.

ناصری ادامه داد: شورای دانش آموزی بستر نقش پذیری و تمرین مسئولیت پذیری است. یعنی دانش آموز خودش را مهیا می کند که نقشی را به عنوان شورای دانش آموزی بپذیرد و در مسئولیتی که به آن داده شده است، کوشش و تلاش کند و این تمرین است که در آینده هم بتواند مسئولیت و نقشی را بر عهده بگیرد.

وی تاکید کرد: مورد آخر این است که شورای دانش آموزی تمرین خرد جمعی است. یعنی وقتی کسی تک محوری و متکی به خود کار کند، قطعا پس از مدتی، دچار مشکل خواهد شد و دیگر نمی تواند کار کند.
رئیس سازمان دانش آموزی کاشمر ضمن تشکر از همه مدیران و معاونین پرورشی و عوامل اجرایی انتخابات از خبرنگاران جهت انعکاس اخبار آموزش و پرورش تقدیر کرد.

خبرنگار: فرزاد آسوده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار