افتتاح و کلنگ‌زنی چندین پروژه ورزشی ویژه دانش‌آموزان در شهرستان لار

شیراز(پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس از افتتاح پروژه‌های مختلف ورزشی در سراسر استان با فرا رسیدن هفته تربیت‌بدنی و ورزش خبر داد و افزود 6 پروژه ماندگار ورزشی امروز در شهرستان لار کلنگ‌زنی و افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۲۲۴۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح و کلنگ‌زنی چندین پروژه ورزشی ویژه دانش‌آموزان در شهرستان لار

احمد علی قهرمانی، در حاشیه آیین کلنگ زنی و افتتاح چند پروژه ورزشی در لارستان گفت: توسعه و تجهیز زیرساخت‌های تربیت بدنی و ورزش در مدارس موجب ظهور استعدادهای بی نظیری در سراسر استان و کشور خواهد شد که می‌تواند زمینه کسب افتخارات آتی را برای کشور فراهم کند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس افتتاح پروژه مدرسه پویا (حیاط پویا) دبستان نجف پناه لارستان با زیربنای 100 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 115 میلیون تومان را یکی از این پروژه ها دانست و افزود: چمن مصنوعی خیرساز دبستان نجف پناه نیز با زیربنای 432 مترمربع و اعتباری بالغ بر 118 میلیون تومان که توسط خیر محترم حاج رضا نجف پناه تامین اعتبار شده است کلنگ زنی شد.
وی ادامه داد: امروز چمن مصنوعی شادروان محمدامین زرگری مدرسه تیزهوشان نیز با زیر بنای800 مترمربع و اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان افتتاح شد که عمده هزینه ساخت این پروژه توسط خیر محترم آقای دکتر زرگری تامین شد.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: چمن مصنوعی مدرسه شهدای گمنام شاهد نیز بالغ بر 170 میلیون تومان اعتبار و زیربنای 800 مترمربع توسط خیر محترم آقای اکرمی و اولیا دانش آموزان تامین شد.
به گفته او، افتتاح چمن مصنوعی مدرسه آفاق با زیربنای 684 مترمربع و اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان که توسط مدیر مدرسه تامین اعتبار شده است نیز یکی دیگر از این طرح‌ها است که امروز به بهره‌برداری رسید.
وی افزود: سالن کلاس درس نیمه خیری تربیت بدنی شادروان حاج احمد محسنی نیز با زیر بنای 198 مترمربع و اعتباری بالغ بر 145 میلیون تومان از دیگر پروژه هایی بود که افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار