معاون پرورشی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد؛ غرض ورزان با آموزش و پرورش را دعوت به انصاف کرد

گچساران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان غرض ورزان با آموزش و پرورش را دعوت به انصاف کرد و گفت درست نیست کسانی که الفبای تعلیم و تربیت را نمی دانند و سختی های این نهاد مهم و حیاتی را درک نکردند در مورد این دستگاه فرهنگی اظهار نظر کنند حال آنکه خودشان به هیچ کس پاسخگو نیستند.

کد مطلب: ۱۲۲۲۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد؛ غرض ورزان با آموزش و پرورش را دعوت به انصاف کرد

آیین افتتاح جشنواره چهلمین جشنواره فرهنگی هنری فردا با حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در هنرستان فاطمه الزهرا (س) گچساران برگزار شد.

سید بهاء الدین ملک حسینی با بیان اینکه این جشنواره در ۴۰ سال گذشته با هشت رشته آغاز شد، اما امسال در ۸۰ رشته برگزار می‌شود گفت: این جشنواره با هدف شناسایی و شکوفایی استعداد‌های هنری دانش آموزان در طول سال تحصیلی برگزار می شود.
معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان افزود: جشنواره فرهنگی و هنری فردا در مرحله آموزشگاهی، شهرستانی، استانی و کشوری برگزار و اختتامیه این جشنواره در مرداد ۱۴۰۱ برگزار می شود.
ملک حسینی بیان کرد: در جشنواره سی و نهم دانش آموزان استان ۲۳ عنوان برتر کشور کسب کردند.
وی با اشاره به اینکه در طی روزهای اخیر در خصوص آموزش و پرورش اظهار نظر های متفاوتی در فضای مجازی و رسانه ها شده است، گفت: کسانی که از روی غرض آموزش و پرورش را در محافل و مجالس نقد می‌کنند هیچ شناختی از آموزش و پرورش ندارند.این افراد مشکلات آموزش و پرورش را درک نکرده اند و به هیچ کس هم پاسخگو نیستند و فقط مطالبه‌گری می کنند.
ملک حسینی درباره آسیب های اجتماعی که در جامعه به وجود می آید گفت: هر دستگاهی سهم مشخصی برای مقابله و جوابگوی از این آسیب‌ها به عهده دارد.
وی افزود: سهم آموزش و پرورش برای جلوگیری آسیب‌های اجتماعی را مشخص کنید تا آموزش و پرورش در مقابل آن سهم و وظیفه‌ای که بر عهده دارد فقط پاسخگو باشد، نه پاسخگویی وظایف سایر دستگاه هایی باشد که در کنترل آسیب های سهل انگاری و کوتاهی می کنند.
معاون پرورشی آموزش و پرورش استان گفت: تمام دستگاه های فرهنگی و تمام افرادی که تربیون های مختلف را در اختیار دارند هر کدام به نوعی در کنترل و جلوگیری آسیب های اجتماعی نقش دارند و به سهم خود باید پاسخگو باشند.

ملک حسینی غرض ورزان با آموزش و پرورش را دعوت به انصاف کرد و افزود: درست نیست وقتی الفبای تعلیم و تربیت را نمی دانید و سختی های این نهاد مهم و حیاتی را درک نکردید در مورد این دستگاه فرهنگی اظهار کنید‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار