مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

جشنواره خوارزمی پیوند بسیار خوبی بین مدرسه و خانواده ایجاد کرده‌است

اصفهان ( پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد جشنواره خوارزمی ارتباط خانواده و مدرسه را مستحکم می‌کند و این موضوع نقش پررنگی است که جشنواره خوارزمی می‌تواند ایفا کند.

کد مطلب: ۱۲۰۹۴۹۷
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره خوارزمی پیوند بسیار خوبی بین مدرسه و خانواده ایجاد کرده‌است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محمد اعتدادی مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در اختتامیه جشنواره نوجوان خوارزمی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد اظهار کرد: به همه عزیزانی که در برگزاری جشنواره خوارزمی تلاش بسیار زیادی داشتند خسته نباشید می‌گویم، در ۳ سال گذشته دبیرخانه جشنواره نوجوان خوارزمی اصفهان بود که برای آموزش و پرورش استان اصفهان بسیار ارزشمند است. استان اصفهان از دوره پنجم، دبیرخانه جشنواره نوجوان خوارزمی بود، دوره ششم به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شد و در حال حاضر سومین سال است که به صورت پیاپی اصفهان دبیرخانه جشنواره نوجوان خوارزمی بود.

وی افزود: این جشنواره پیوند بسیار خوبی بین مدرسه و خانواده ایجاد کرده که ارتباط خانواده و مدرسه را مستحکم می‌کند و این موضوع نقش پررنگی است که جشنواره خوارزمی می‌تواند ایفا کند.

اعتدادی خاطر نشان کرد: امیدوارم این گونه اقدامات ارزشمند منجر به ارتباط بهتر خانواده‌ها با آموزش و پرورش شود چرا که خانواده ها نیز از این برنامه ها استقبال می کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: با برنامه‌ریزی انجام شده امیدوارم دانش‌آموزانی که حائز رتبه شده‌اند از حمایت لازم برخوردار شوند و این راه را با قدرت ادامه دهند. بخشی از هویت دانش‌آموزان در این‌گونه برنامه‌ها مشخص می‌شود چرا که خود را در این جشنواره‌ها محک می‌زنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار