فرآیند داوری مرحله مقدماتی بخش آوایی مسابقات قرآن دانش‌آموزان آغاز شد

تهران (پانا) - معاون قرآن و عترت اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از آغاز فرآیند داوری آثار دانش‌آموزان شرکت کننده در مرحله مقدماتی بخش آوایی مسابقات قرآن، عترت و نماز در بستر شبکه شاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۷۲۹۱
لینک کوتاه کپی شد
فرآیند داوری مرحله مقدماتی بخش آوایی مسابقات قرآن دانش‌آموزان آغاز شد

به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی،‌ میکائیل باقری افزود: در این دوره از مسابقات تعداد 1452 نفر از دانش آموزان دختر و پسر در قالب رشته های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل قرآن، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 5 جزء، حفظ عمومی، اذان و مداحی از استان های مختلف شرکت کردند و آثار آنان در قالب کلیپ های تصویری به دبیرخانه مسابقات ارسال شده است.

باقری ادامه داد: ادارات کل آموزش و پرورش استان ها، از اول تیرماه تا 10 تیرماه فرصت داشتند، با رعایت قواعدی که تعیین شده بود، به دبیرخانه مسابقات از طریق شبکه شاد ارسال کنند.

قائم مقام رئیس ستاد برنامه ریزی مسابقات افزود: کارشناسان کمیته فنی مسابقات در دو بخش خواهران و برادران، در طی این ده روز، آثار دریافتی را بارگیری و پس از بررسی در گروه های تخصصی داوری ارسال می کردند.

باقری گفت: بر اساس برنامه زمانبندی مسابقات، با اتمام فرآیند دریافت آثار، از امروز صبح داوری فرآیند داوری آثار در قالب 10 گروه و با حضور 40 داور برجسته ملی و بین المللی در بستر شبکه شاد آغاز شده است.

این مقام مسئول افزود: پس از اتمام فرآیند داوری، تا پایان هفته جاری نتایج به استان ها اعلام و افرادی که حد نصاب نمره لازم را کسب کرده باشند، مجوز حضور در مرحله نهایی مسابقات را خواهند داشت.

گفتنی است: مرحله نهایی مسابقات قرآن، عترت و نماز در بازه زمانی 27 تا 31 تیرماه به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی بصورت مجازی و در قالب ارتباط تصویری زنده با دانش آموزان برگزیده برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار