با حضور اقشار مختلف مردم:

ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد

یاسوج (پانا) - آئین افتتاحیه ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۰۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد
ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد  افتتاح شد

غلام‌ محمد زارعی عصر امروز در آئین افتتاح ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: امیدوارم با تاسی از مکتب حاج قاسم سلیمانی خردادماه مردم این استان همچون انتخابات گذشته برگ زرین دیگری را رقم بزنند.

وی با تاکید بر اینکه مردم ایران به انقلاب، امام و رهبری وفادار هستند، عنوان کرد: امروز روز حماسه سازی بوده و اگر کسی از این حماسه دور شود در تاریخ از او با نیکی یاد نخواهد کرد و باید با وحدت و در کنار هم در یک مسیر به سوی حرکت ملی و انقلابی حرکت کرد.

زارعی ابراز کرد: شهدای عزیز در مکتب امام خمینی(ره) فداکاری و جانفشانی برای اسلام، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی را فرا گرفتند و در این آزمون سربلند بیرون آمدند و این راه امروز نیز به همت جوانان مکتب حاج قاسم ادامه دارد.

نماینده سابق مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی شکست رژیم صهیونیستی در جنگ 11 روزه را حاصل ترویج اندیشه و تفکر امام و رهبری در منطقه دانست و با تشریح دشمنی‌های آمریکا و هم پیمانانش در 4 دهه اخیر، افزود: دشمن با اتخاذ تحریم درصدد نامیدی ملت ایران بود و با سیاه‌نمایی درصدد کاهش مشارکت ها در عرصه ها ملی هستند اما ملت ایران در این آزمون سربلند بیرون خواهند آمد.

وی با اشاره به اینکه دشمن دنبال ناامید در جامعه و کاهش مشارکت در انتخابات است، بیان کرد: مردم ایران اسلامی در 4 دهه اخیر به صورت مستمر در صحنه‌های حساس سیلی به صورت دشمنان زدند و این بار نیز حماسه آفرینی خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار