حجت الاسلام حاج علی اکبری:

برکات معنوی مرکز نیکوکاری(خیریه) امام حسن(ع) تمام عرصه‌ها را پوشش می‌دهد

تهران (پانا) - نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌‌آموزان در جلسه مرکز نیکوکاری(خیریه) امام حسن مجتبی شرکت کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۸۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد
برکات معنوی مرکز نیکوکاری(خیریه) امام حسن(ع) تمام عرصه‌ها را پوشش می‌دهد

به گزارش روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد حاج علی اکبری نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه در جلسه مرکز نیکوکاری(خیریه) امام حسن مجتبی علیه السلام گفت: ما در مرکز نیکوکاری(خیریه) دانش آموزی امام حسن مجتبی علیه السلام این هنر را باید داشته باشد که از طرفی این روحیه مواسات و احسان را در شبکه تقویت کند و با ارائه نمونه عملی سازوکاری را تعریف کند که هر کسی از شبکه دانش آموزی و پشتیبان بتوانند از طریق حضور در این سامانه وظیفه اخوتی خود را در شبکه انجام دهد و از طرفی کسانی که عضو تشکیلات ما هستند و دارای دشواری های خاصی در زندگیشان هستند بدانندکه این مجموعه آنها را در سختی ها تنها نمی گذارد.

نماینده مقام معظم رهبری در ادامه گفت: اقدامات ما صد در صد باید قرین تکریم باشد وکسی که دریافت کننده خدمت است در اوج و قله کرامات باشد و این اتفاق خوب باید در استان ها امتداد پیدا کند در استان ها مسئول استان نماینده این مرکز خواهد بود و این اطلاعات و امدادها در شبکه چرخش پیدا کند.

وی در بخش دیگر سخنان خود گفت: برای مثال اگر کسی در شبکه دانش آموزی جزو ایتام باشد ، تشکیلات باید یک نوع نقش پدری را برای آن تعیین کند هم از لحاظ فضای روحی و عاطفی و رسیدگی های از این قبیل و اقداماتی که امکانپذیر باشد و با نگاه های تربیتی در مجموعه هماهنگ باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری خاطرنشان کرد: اگر بحث هزینه های عادی باشد ما هزینه های عادی را می توانیم ازتشکیلات خودمان بر عهده بگیریم ولی هزینه های خاص را می توانیم با رایزنی با مراکز مختلف مرتفع کنیم و با کمک سایر ارگان ها، مشکل را برطرف کنیم.

وی گفت: این کار از نظر جنس و ویژگی هایش به گونه ای است که همه ما می خواهیم در آن دخالت داشته باشیم

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: اگر این کار راه اندازی شود برکات معنوی این کار کل شبکه را در برمی گیرد و پیش برندگی عجیبی دارد این کار می تواند سایر عرصه ها رو نیز پوشش دهد.

لازم به ذکر است مرکز نیکوکاری(خیریه) دانش آموزی امام حسن مجتبی علیه السلام باهدف حمایت از دانش آموزان بی بضاعت و اعضای انجمن اسلامی تاسیس شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار