جدیدترین شماره نشریات رشد آموزش «جغرافیا و زبان و ادب فارسی» منتشر شد

تهران (پانا) - جدیدترین شماره فصلنامه‌های «رشد آموزش جغرافیا و رشد آموزش زبان و ادب فارسی» از سوی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی منتشر شد.

کد مطلب: ۱۱۶۹۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد
جدیدترین شماره نشریات رشد آموزش «جغرافیا و زبان و ادب فارسی» منتشر شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی؛ مجلات رشد به عنوان جزئی از برنامه درسی، در چارچوب اهداف و راهبردهای آموزش و پرورش، با زمینه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی تولید و در دو گروه ماهنامه‌ها (دانش‌آموزی - بزرگسال) و فصل‌نامه‌های تخصصی (علوم انسانی و علوم پایه و فنی) منتشر می‌شوند.

دومین شماره فصلنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی رشد آموزش جغرافیا (دوره سی و پنجم، شماره پی‌درپی 128، زمستان 1399) از گروه فصلنامه های علوم انسانی، برای معلمان، دانشجو معلمان و کارشناسان وزارت آموزش و پرورش در 48 منتشر شد. مخاطبان فصلنامه رشد آموزش جغرافیا در زمستان ماه این مطالب را می‌خوانند: تبیین آموزش جغرافیا، تولید محتوای الکترونیکی معلم‌ ساخته و تعاملی، بهار طبیعت؛ ، نقش گیاهان آبزی در تصفیه پساب‌ ها، «جغرافیای گرمارود» الموت، قنات در ایران، اخبار جغرافیایی، جمهوری فنلاند و ...

همچنین دومین شماره فصلنامه آموزشی، تحلیلی و اطلاع‌رسانی رشد آموزش زبان و ادب فارسی (دوره سی و چهارم، شماره پی‌درپی 131، زمستان 1399) از گروه فصلنامه های علوم انسانی برای معلمان، دانشجو معلمان و کارشناسان وزارت آموزش و پرورش در 48 صفحه منتشر شد. در این شماره از رشد آموزش زبان و ادب فارسی مطالبی از جمله ارزشیابی کتاب های فارسی و نگارش دوم متوسطه، مُعَلّم، فضای مجازی و روش های مدیریت کلاس، نقش فناوری نوین و فناوری آموزشی در آموزش ادبیات فارسی، بررسی جایگاه اخلاق از منظر شاهنامه، نقدی بر کتاب فارسی و نگارش (1)، تحول معنایی واژگان در درس «قاضی بُست» و ... منتشر شده است.

فصلنامه رشد آموزش جغرافیا به سردبیری سیاوش شایان و فصلنامه رشد آموزش زبان و ادب فارسی به سردبیری محمدرضا سنگری و با نظارت دفتر انتشارات و فناوری آموزشی منتشر می‌شوند.

لازم به ذکر است در لینک آرشیو مجلات رشد (به آدرس https://www.roshdmag.ir/u/22h) همه شماره‌های مجلات رشد از پاییز 1388 تا تاکنون به صورت فایل PDF رایگان منتشر شده‌ است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار