دمای هوا در خراسان شمالی تا ۱۲ درجه کاهش می‌یابد 

بجنورد(پانا) - رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی اعلام کرد پایان هفته سردی در انتظار مردم استان است و در مناطق مختلف دمای هوا تا ۱۲ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.  

کد مطلب: ۱۱۶۵۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد
دمای هوا در خراسان شمالی تا ۱۲ درجه کاهش می‌یابد 

به گزارش پایگاه هواشناسی، مهری هاشمی دوین اظهار کرد: بر اساس پیش بینی های انجام شده، روزهای آینده دمای هوا در قریب به اتفاق ایستگاه های استان به زیر صفر خواهد رسید.

وی افزود: از صبح روز چهارشنبه برای استان، وزش باد شدید، بارش پراکنده برف و کاهش محسوس دمای هوا پیش بینی شده است.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی اظهار کرد: بر این اساس در ارتفاعات و در گردنه های برفگیر هم احتمال کولاک برف و مه وجود دارد.

وی افزود: شدت فعالیت این سامانه بارشی در شهرستان های راز و جرگلان، مانه و سملقان، شمال بجنورد، شیروان و فاروج و در ارتفاعات اسفراین، گرمه و جاجرم خواهد بود.

هاشمی دوین با بیان اینکه این سامانه تا جمعه شب در استان فعال است، گفت: سامانه بارشی از جمعه شب به تدریج از استان خارج می شود.

وی عنوان کرد: مردم استان از روز چهارشنبه تا جمعه شب در مناطق مختلف کاهش ۱۰ تا ۱۲ درجه ای دمای هوا را تجربه می کنند.

هاشمی دوین گفت: در شبانه روز گذشته رباط قره بیل در شهرستان گرمه با کمینه دمای منهای ۷ درجه سانتیگراد سردترین و اسماعیل آباد در شهرستان اسفراین با بیشینه دمای ۱۵ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان بوده است.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی افزود: در این مدت کمینه دمای هوای بجنورد منهای یک و بیشینه آن پنج درجه سانتیگراد بوده است.

میانگین بارندگی در خراسان شمالی ۲۴۰ میلی متر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار